Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min far har problemer med balansen og faller og kommer seg ikke opp igjen. Hjemme har han trygghetsalarm men utendørs kan han ikke bruke den. Han har aldri fått til mobiltelefoner med skjerm og han klarer ikke få opp mobilen av lomma når han kaver på bakken. Vi tenker å kjøpe en helt helt enkel smartklokke så han kan ringe etter hjelp enkelt hvis han faller ute. Appelwatch tror jeg blir alt for avansert. Har sett enkle barneklokker som kunne vert perfekt men der passer ikke reimene. 

Noen forslag til hva som kan passe?

Anonymkode: 2b277...9b0

Gjest O80O
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min far har problemer med balansen og faller og kommer seg ikke opp igjen. Hjemme har han trygghetsalarm men utendørs kan han ikke bruke den. Han har aldri fått til mobiltelefoner med skjerm og han klarer ikke få opp mobilen av lomma når han kaver på bakken. Vi tenker å kjøpe en helt helt enkel smartklokke så han kan ringe etter hjelp enkelt hvis han faller ute. Appelwatch tror jeg blir alt for avansert. Har sett enkle barneklokker som kunne vert perfekt men der passer ikke reimene. 

Noen forslag til hva som kan passe?

Ville kjøpt Apple Watch series 7. 

apple skriver: Apple Watch kan registrere at du faller, og ringe nødetatene dersom du ikke er i stand til å bevege deg

Apple Watch

AnonymBruker
Skrevet
O80O skrev (17 minutter siden):

apple skriver: Apple Watch kan registrere at du faller, og ringe nødetatene dersom du ikke er i stand til å bevege deg

Apple Watch

Takk for tips. Skal sjekke pris og se hvor mange vi er som kan dele på kostnaden. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, O80O said:

Apple Watch

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips. Skal sjekke pris og se hvor mange vi er som kan dele på kostnaden. 

Man trenger ikke den nyeste eller dyreste Apple Watchen for å få fallregistrering. Finn en av de billigere modellene.  

MEN for å kunne bruke Apple Watch må man ha iPhone. Om dere ikke har det så er det bedre å kjøpe en annen klokke. 

Anonymkode: c267a...6c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man trenger ikke den nyeste eller dyreste Apple Watchen for å få fallregistrering. Finn en av de billigere modellene.  

MEN for å kunne bruke Apple Watch må man ha iPhone. Om dere ikke har det så er det bedre å kjøpe en annen klokke. 

Anonymkode: c267a...6c6

Det var bra du sa. Vet ikke hva slags telefon kona har. Jeg har ikke iPhone og alle andre bor på andre kanten av landet så de bytter det ikke å koble seg opp mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...