AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Hjelp! Klarte det kunststykket å male hagemøblene mine i en farge jeg angrer på. Kan jeg skrape av malingen og begynne på nytt? Møblene er i heltre og hadde avflasset maling og var slitt. Etter x-antall timer med malingsskrape, varmepistol og slipemaskin var de klare til å males helt fra bunnen av. Jeg satt de inn med grunning og malte med dør/vinduskarm-maling (til utendørsbruk). Problemet er at jo mer jeg ser på fargen jo mer misfornøyd er jeg. Kan jeg gjøre noe med dette nå? En ting var jo å skrape av malingen når den var gammel og flisete, men lar det seg gjøre med helt nytørket maling?? Noen som vet?? Anonymkode: e3336...d22
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Hvis grunnarbeidet og maling etterpå er gjort skikkelig grundig, som det høres ut, så ville jeg malt over bare. Anonymkode: fbfe7...aee 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis grunnarbeidet og maling etterpå er gjort skikkelig grundig, som det høres ut, så ville jeg malt over bare. Anonymkode: fbfe7...aee Blir ikke det fort veldig "klumpete"? Ser for meg det kommer til å skjolde.. Anonymkode: e3336...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå