AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Del Skrevet 4. mai 2022 Får litt panikk bare av å tenke på hva som kan skje. Er veldig blek og har nettopp kjøpt litt selvbruning fra Ida Warg. Tør dere å bruke dette et par dager før dere tar på dere kjolen? Anonymkode: 0c9c3...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg har brukt selvbruning i 8-10 år så jeg er veldig trygg på den, men jeg bruker kun i ansiktet og overkroppen. Dersom du er skeptisk så kan du jo ta litt solarium før du skal gifte deg? Anonymkode: 27174...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Del Skrevet 5. mai 2022 Når skal du gifte deg? Test: Ta produktet i bruk, vent et par dager og se om fargen smitter av på en hvit T-shirt eller tilsvarende. Anonymkode: e475e...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har brukt selvbruning i 8-10 år så jeg er veldig trygg på den, men jeg bruker kun i ansiktet og overkroppen. Dersom du er skeptisk så kan du jo ta litt solarium før du skal gifte deg? Anonymkode: 27174...a34 Kan jeg spørre hvilken du bruker? Som du er trygg på. Anonymkode: 0c9c3...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når skal du gifte deg? Test: Ta produktet i bruk, vent et par dager og se om fargen smitter av på en hvit T-shirt eller tilsvarende. Anonymkode: e475e...c52 Om en måned. Anonymkode: 0c9c3...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Del Skrevet 5. mai 2022 Selv jeg som har brukt selvbruning i 15 år bommer litt her og der. Så før slike dager går jeg i salong, der jeg vet det blir likt hver gang. Anonymkode: c0d32...d0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv jeg som har brukt selvbruning i 15 år bommer litt her og der. Så før slike dager går jeg i salong, der jeg vet det blir likt hver gang. Anonymkode: c0d32...d0f Salong? Altså spray tan eller? Anonymkode: 0c9c3...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Del Skrevet 8. mai 2022 Solarium Anonymkode: e4c5d...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 11.06): Salong? Altså spray tan eller? Anonymkode: 0c9c3...d20 Uff gjorde jeg en gang, så ut som en bamsemums. Anonymkode: 56b0f...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Del Skrevet 8. mai 2022 Har du måned har du mulighet til å teste litt, blir skjeldent bra første gangen 😂 Anonymkode: 113ea...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Del Skrevet 8. mai 2022 TS her. har tenkt meg grundig om og velger heller å være litt bleik... tør ikke å ta sjansen etter å ha lest om skrekkeksempler, og sett bilder av skjolder og oransje brudekjoler! Anonymkode: 0c9c3...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Del Skrevet 9. mai 2022 Anbefaler et par runder i solarium fremfor selvbruning/spraytan. Man kan risikere å bli veldig oransje på bilder av det. Hudfarge med selvbruning/spraytan ser helt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Hilsen bryllupsfotograf. Anonymkode: 58c75...9ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. mai 2022 #13 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 22.14): TS her. har tenkt meg grundig om og velger heller å være litt bleik... tør ikke å ta sjansen etter å ha lest om skrekkeksempler, og sett bilder av skjolder og oransje brudekjoler! Anonymkode: 0c9c3...d20 Kan anbefale gradual-tan om du er skeptisk til selvbruner. Selv brukte jeg gradual-tan fra St.Tropez på min bryllupsdag. Den er som en vanlig bodylotion med litt farge i som kommer etter noen timer, men ikke så mye farge som en klassisk selvbruner. Den er lett å få jevn på huden og lukter ingenting. Jeg synes gradual-tan produkter er mye lettere å få jevn på huden enn en vanlig selvbruner, og det er enklere å kontrollere hvor mørk den blir. Jeg startet med peeling av kroppen noen dager før bryllupet og påførte gradual-tan 1-2 ganger daglig til jeg fikk fargen jeg ville ha. Testet også dette ut 1 mnd før bryllupet. Den jeg brukte finnes i to nyanser, light/medium og medium/dark. Var en ganske varm dag da vi giftet oss, men fikk ingen merker på kjolen. Endret 10. mai 2022 av Sandie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 11. mai 2022 #14 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg har ikke brukt selvbruner før, men har prøvd Sophie Elise sin et par ganger nå og er godt fornøyd. Blander ut med litt fuktighetskrem, så er det lettere å få den jevn. Jeg kommer til å bruke den i mitt bryllup, jeg synes ikke jeg ser gul ut på bilder (har brukt den før selskap hvor jeg har blitt tatt bilder av) og fargen smitter ikke av 😊 Det er også en selvbruner til ansikt i samme serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå