Gå til innhold

Selvbruning og brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får litt panikk bare av å tenke på hva som kan skje.

Er veldig blek og har nettopp kjøpt litt selvbruning fra Ida Warg. Tør dere å bruke dette et par dager før dere tar på dere kjolen?

Anonymkode: 0c9c3...d20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt selvbruning i 8-10 år så jeg er veldig trygg på den, men jeg bruker kun i ansiktet og overkroppen. Dersom du er skeptisk så kan du jo ta litt solarium før du skal gifte deg? 

Anonymkode: 27174...a34

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når skal du gifte deg? 

Test: Ta produktet i bruk, vent et par dager og se om fargen smitter av på en hvit T-shirt eller tilsvarende. 

Anonymkode: e475e...c52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har brukt selvbruning i 8-10 år så jeg er veldig trygg på den, men jeg bruker kun i ansiktet og overkroppen. Dersom du er skeptisk så kan du jo ta litt solarium før du skal gifte deg? 

Anonymkode: 27174...a34

Kan jeg spørre hvilken du bruker? :) Som du er trygg på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når skal du gifte deg? 

Test: Ta produktet i bruk, vent et par dager og se om fargen smitter av på en hvit T-shirt eller tilsvarende. 

Anonymkode: e475e...c52

Om en måned. :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv jeg som har brukt selvbruning i 15 år bommer litt her og der. Så før slike dager går jeg i salong, der jeg vet det blir likt hver gang. 

Anonymkode: c0d32...d0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv jeg som har brukt selvbruning i 15 år bommer litt her og der. Så før slike dager går jeg i salong, der jeg vet det blir likt hver gang. 

Anonymkode: c0d32...d0f

Salong? Altså spray tan eller?

AnonymBruker
Skrevet

Solarium

Anonymkode: e4c5d...71d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 11.06):

Salong? Altså spray tan eller?

Uff gjorde jeg en gang, så ut som en bamsemums.

Anonymkode: 56b0f...654

AnonymBruker
Skrevet

Har du måned har du mulighet til å teste litt, blir skjeldent bra første gangen 😂

Anonymkode: 113ea...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. har tenkt meg grundig om og velger heller å være litt bleik... tør ikke å ta sjansen etter å ha lest om skrekkeksempler, og sett bilder av skjolder og oransje brudekjoler!

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler et par runder i solarium fremfor selvbruning/spraytan. Man kan risikere å bli veldig oransje på bilder av det. Hudfarge med selvbruning/spraytan ser helt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Hilsen bryllupsfotograf.

Anonymkode: 58c75...9ec

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 22.14):

TS her. har tenkt meg grundig om og velger heller å være litt bleik... tør ikke å ta sjansen etter å ha lest om skrekkeksempler, og sett bilder av skjolder og oransje brudekjoler!

Kan anbefale gradual-tan om du er skeptisk til selvbruner.

Selv brukte jeg gradual-tan fra St.Tropez på min bryllupsdag. Den er som en vanlig bodylotion med litt farge i som kommer etter noen timer, men ikke så mye farge som en klassisk selvbruner. Den er lett å få jevn på huden og lukter ingenting. Jeg synes gradual-tan produkter er mye lettere å få jevn på huden enn en vanlig selvbruner, og det er enklere å kontrollere hvor mørk den blir. Jeg startet med peeling av kroppen noen dager før bryllupet og påførte gradual-tan 1-2 ganger daglig til jeg fikk fargen jeg ville ha. Testet også dette ut 1 mnd før bryllupet. Den jeg brukte finnes i to nyanser, light/medium og medium/dark. Var en ganske varm dag da vi giftet oss, men fikk ingen merker på kjolen.

Endret av Sandie
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke brukt selvbruner før, men har prøvd Sophie Elise sin et par ganger nå og er godt fornøyd. Blander ut med litt fuktighetskrem, så er det lettere å få den jevn. Jeg kommer til å bruke den i mitt bryllup, jeg synes ikke jeg ser gul ut på bilder (har brukt den før selskap hvor jeg har blitt tatt bilder av) og fargen smitter ikke av 😊 Det er også en selvbruner til ansikt i samme serie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...