Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Fortell om ditt første kyss! Hvordan var det? Hvor gammel var du?
nostalgia Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Jeg kan overhodet ikke huske mitt første kyss, eller hvem det var med (det har nok ikke gjort særlig mye inntrykk, nei ) Men, jeg tror jeg var ca. 14 år, jepp
Gjest TomKrus Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Agurktråd!! (kvinners løktråd, hvis ingen er klar over det)
Gjest Piper Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Er man begynt å bli gammel, når man ikke husker det?
Gjest jamsi Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Ååå, det husker jeg ennå for jeg var så forelsket. 12 år, i min tantes bryllup og med verdens kjekkeste gutt - den gangen. Sukk!
Gjest Milah Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Jeg var vel rundt 11 år, og var "kjæreste" med en i klassen. To av venninnene mine overtalte oss til å kysse. Husker jeg synes det var grusomt, og jeg holdt på å brekke meg, når han stakk tunga si inn i munnen min. Ble så skuffet. Og jeg var også redd for å kysse igjen, for jeg trodde at jeg kom til å kaste opp..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #7 Skrevet 8. november 2005 Åååååh... Alle jentene i barnehagen var forelsket i Alexander, meg inkludert. En dag da vi hadde vært ute, stod vi som vanlig i kø to og to for å gå inn. Han stod forrerst, jeg stod bakerst. Til tross for at han stod med en annen en, ble jeg ropt inn sammen med han først. Så stod vi der da, side om side og hang inn dressene våre i tørkeskapet; også kysset han meg Rett etter kom en av "tantene", hun hadde sett alt og "sladret" til den andre voksne, og vi ble "mobbet" resten av dagen
Gjest Aloha Skrevet 8. november 2005 #8 Skrevet 8. november 2005 Fikk mitt første kyss sommeren før jeg begynte på ungdomsskolen, altså da jeg var 12. Vi hadde vært "kjærester" et par uker før vi kysset...og jeg husker øyeblikket veldig godt. Det var litt skummelt, men veldig spennende. Det ble flere kyss med ham den sommeren, så kom høsten og magien var over... Akkurat slik det er når man er 12.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #9 Skrevet 10. november 2005 Jeg er ukyssa.. og jeg begynner å bli gammel...
Gjest 1111 Skrevet 10. november 2005 #10 Skrevet 10. november 2005 Mitt første kyss var som 12-åring og med min andre kjæreste. Han stakk tunga laaaangt ned i halsen på meg og jeg syns det var envoldelig og klissete måte å gjøre det på. Kysset ikke noen på to år etter det
Ramy Skrevet 4. desember 2005 #11 Skrevet 4. desember 2005 Fikk mitt første tungekyss som 6-åring. Var om sommeren med en som var tre år eldre. Tunga hans var våt og stor, og det var bare ekkelt.... Da jeg begynte på skolen hadde han sagt det til alle kammeratene sine... Nå derimot er det veldig deilig å kysse... :kys_2:
Gjest sukk Skrevet 4. desember 2005 #13 Skrevet 4. desember 2005 Mitt første skikkelig kyss, var med min første kjærlighet da jeg var 14 år...Han var den beste kysseren EVER, og det var varmt, mykt og deilig
Gjest Gjesten Skrevet 4. desember 2005 #14 Skrevet 4. desember 2005 Det var digg det!! Med ein eg møtte sommaren eg var 18 år, han var det penaste eg hadde sett i mitt liv, og vi vart saman den kvelden, og var det ei stund. Mitt einaste "Hotel Cæsar" forhold med intriger og brot- saman- brot- saman... Men du og du så forelska eg var på den tid!!
Shoegal Skrevet 4. desember 2005 #15 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Da jeg var 11 hadde jeg en kjæreste som nusset meg. Veldig søtt Da jeg var 12 hadde jeg en kjæreste som stakk tunga si så langt nedi halsen på meg at jeg holdt på å brekke meg. Var vel ikke helt klar for det der, så det var helt klart den verste gutteopplevelsen i mitt liv på en lang stund Endret 4. desember 2005 av shoegal
Gjest Manic Skrevet 4. desember 2005 #16 Skrevet 4. desember 2005 Var vel en åtte-ni år og hadde nettopp fått min første kjæreste. Han ville ta ting rolig, mens jeg var kysseklar som bare rakkern! Så jeg var utro med bestekompisen hans Har heldigvis vokst på meg en del mer moral siden den gang
Shoegal Skrevet 4. desember 2005 #17 Skrevet 4. desember 2005 Var vel en åtte-ni år og hadde nettopp fått min første kjæreste. Han ville ta ting rolig, mens jeg var kysseklar som bare rakkern! Så jeg var utro med bestekompisen hans ← Fantastisk!
Lassie Skrevet 4. desember 2005 #18 Skrevet 4. desember 2005 Ser folk begynner tidlig, ja Selv fikk jeg mitt første kyss da jeg akkurat hadde fylt 15, jeg. På fest, av en jeg hadde vært råforelska i, ihvertfall i et halvt år. Var jo helt i hundre da han kom og tok meg med på en liten rusletur og vi satte oss i gresset og han kysset meg. Men det som var, var at jeg likte ikke kyssingen hans, for han hadde altfor bløte kyss...
Gjest Embla s Skrevet 4. desember 2005 #19 Skrevet 4. desember 2005 Mitt første kyss fikk jeg av nabogutten. Vi var "kjærster" og gikk hånd i hånd dagen lang. Og kysset. Vet ikke når det var, men han flyttet i 1. klasse, så vi var små Mitt første ordentlige kyss fikk jeg av min første ordentlige kjæreste på sommerferie sommeren mellom 6. og 7. klasse. Jeg og venninna mi ble sammen med to kamerater, og da lærte jeg å kysse! Husker det var kjempefint og veldig spennende. Husker jeg var kjempeforelska, men forholdet overlevde ikke høsten
Gjest Meteora Skrevet 4. desember 2005 #20 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg var 16. Han 15 og fra Latvia. Nytt, spennende og overveldende. Vi var sammen i nesten 1 år. Drev sikkert og kysset rundt i barnehagen også, men ikke noe jeg husker godt Endret 4. desember 2005 av Meteora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå