AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Hvorfor gjør dere det egentlig? Jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker ikke å såre noen. Anonymkode: bb216...b33 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Vi håper vel at kjærligheten er sterkere en sexdriven så mannen vil bli selv om sexen ikke er konstant. Og så blir vi skuffet gang på gang når vi finner ut at menn er en slave til kuken sin og det kuken vil ha betyr mere enn både kone og barn. Anonymkode: 84b7e...d8f 18 2 10
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Mener du vi burde gå med en gang mannen har en litt laber periode? Uansett årsak? Anonymkode: a7a4b...3e7 29 2
Trolltunge Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Forstår ikke helt spørsmålet. Mener du å spørre mennesker som tror at et forhold kan overleve et labert sexliv? Kan nesten misforstå spørsmålet ditt på den måten at du tror at samtlige menn er kreative , spennende, givende og aktive seksuelt. Det er langt fra tilfellet, så kanskje du kan presisere så spørsmålet blir mer forståelig? 30 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Kan spørre mannen min om det samme altså. Anonymkode: 5509f...0ef 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Virker som om du har et litt snevert syn på mannlig og kvinnelig seksualitet. Du er klar over at menn kan streve med lysten og at kvinner kan ha høy sexlyst? Anonymkode: feb21...a9e 19 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 Jeg mener å ha lest at det er hovedsakelig kvinner som går ut av forhold når det er lite sex ikke menn. Anonymkode: d4758...6bf 10 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener å ha lest at det er hovedsakelig kvinner som går ut av forhold når det er lite sex ikke menn. Anonymkode: d4758...6bf Ikke nødvendigvis bare ved lite sex, men også ved lite tilfredsstillende sex. Ja jeg har dumpet 3 av 5 menn på grunn av dette. Anonymkode: f36cc...7d6 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #9 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke nødvendigvis bare ved lite sex, men også ved lite tilfredsstillende sex. Ja jeg har dumpet 3 av 5 menn på grunn av dette. Anonymkode: f36cc...7d6 Interessant! På hvilken måte var det lite tilfredsstille sex? Kan du fortelle? Anonymkode: 7c06b...730
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #10 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Virker som om du har et litt snevert syn på mannlig og kvinnelig seksualitet. Du er klar over at menn kan streve med lysten og at kvinner kan ha høy sexlyst? Anonymkode: feb21...a9e Generelt sett så har menn høyere sexlyst enn kvinner. Det er en grunn til at det er langt flere menn enn kvinner på en sex app som tinder feks. Syns enkelte her skal slutte å gjøre seg til og heller svare ærlig som AB d8f gjorde. Trenger ikke å ta alt så personlig og negativt. Mange forhold tar slutt fordi sexlivet dabber av, og kvinner forstår ikke menns høyere behov for sex. Jeg ønsker kun å høre den andre sidens versjon, ikke ute etter å såre noen. TS Anonymkode: bb216...b33 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #11 Skrevet 4. mai 2022 Når man leser her på KG så høres det ut som om alle menn vil ha sex, og er det sextørke i et forhold er det pga kvinnen. Vel, her i huset er jeg den som blir avvist, og nå har jeg lagt sex på hylla. Håper mannen får tilbake lysten en gang, men jeg har måttet klare meg uten i rundt 4 av de 5 årene vi har vært sammen, grunnet hans depresjon og dertil manglende libido. Anonymkode: 784f4...f05 9 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #12 Skrevet 4. mai 2022 Men det kan jo dabbe litt i begge ender. Helse er noe som kan sette sexlivet litt ut av spill. Anonymkode: fd69a...13b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #13 Skrevet 4. mai 2022 At menn har høyere sex drift er vel bare en gammel myte? Anonymkode: 60452...841 12 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #14 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når man leser her på KG så høres det ut som om alle menn vil ha sex, og er det sextørke i et forhold er det pga kvinnen. Vel, her i huset er jeg den som blir avvist, og nå har jeg lagt sex på hylla. Håper mannen får tilbake lysten en gang, men jeg har måttet klare meg uten i rundt 4 av de 5 årene vi har vært sammen, grunnet hans depresjon og dertil manglende libido. Anonymkode: 784f4...f05 Wow, og du er fortsatt sammen med han? Hvor gamle er dere? Anonymkode: 7c06b...730
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #15 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At menn har høyere sex drift er vel bare en gammel myte? Anonymkode: 60452...841 Ja det er en myte. Anonymkode: d4758...6bf 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #16 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At menn har høyere sex drift er vel bare en gammel myte? Anonymkode: 60452...841 Nei, det er ingen myte. Sex apper som tinder feks beviser at menn har høyere libido, og behov for seksuell samkvem. Anonymkode: bb216...b33 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #17 Skrevet 4. mai 2022 Gjennom hele svangerskapet og 5-6 mnd etter fødsel viste mannen min 0 interesse for sex m meg. Svært sårende, og frustrerende fordi jeg hadde ofte lyst på sex, men fikk ingenting. Burde han forvente at jeg gikk fra han da? Anonymkode: 7c06b...730 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #18 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ingen myte. Sex apper som tinder feks beviser at menn har høyere libido, og behov for seksuell samkvem. Anonymkode: bb216...b33 Nei, det beviser kun at menn ikke får like mye napp som kvinner gjør, og må ty til apper for å lete etter sexpartnere. Kvinner får seg sex hvor og når de vil, som oftest 😉 Fordi menn er lette å be. Anonymkode: 7c06b...730 15 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #19 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Interessant! På hvilken måte var det lite tilfredsstille sex? Kan du fortelle? Anonymkode: 7c06b...730 Lysten på å ha sex med noen opphører selvfølgelig dersom vedkommende er egoistisk, lat og/eller ikke interessert i at jeg også skal ha noe ut av det. Når forspill er kjedelig, og mannen heller tørrpuler eller tar på glid for å kjøre på, når kun det mannen selv nyter får plass i sexlivet, når mannen bare legger seg på ryggen for å bli tilfredstilt selv, når eneste fysiske berøring og kos man får er når mannen vil ha sex, når mannen er gretten hele dagen, for så å forvente fyrverkeri i senga, når min orgasme uteblir og ikke er så viktig, hvorfor skal jeg da gidde å ha sex? Sex har man fordi det er godt. Lyst opprettholdes kun dersom det faktisk er godt. Ville du opprettholdt lyst på sex med noen under nevnte premisser? Tviler! For å ha vedvarende lyst på sex må man opplever sex son godt og tilfredsstillende. Når det uteblir uteblir også motivasjon og lyst på sex med en person som er egoistisk/lat/ugrei, og man ønsker rett og slett ikke mer av noe som ikke gir noe. Om sex ikke er godt er det ingen vits i å ha sex (med mindre man skal lage barn, som kun er ønskelig noen få ganger i livet). Så når sex ikke har vært tilfredsstillende og bra har jeg mistet lyst på mannen, og da er veien kort til å begynne å fantasere om andre og ønske seg ut av forholdet. Fordi vi kvinner ønsker selvfølgelig også god sex. Anonymkode: f36cc...7d6 21 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #20 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ingen myte. Sex apper som tinder feks beviser at menn har høyere libido, og behov for seksuell samkvem. Anonymkode: bb216...b33 Anonymkode: d4758...6bf 11 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå