AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Min kjæreste har to venner som jeg har sagt at jeg ikke vil møte . Den ene mistenker jeg at han har prata med om kranglete våre , dvs jeg vet dette da jeg overhørte ( ok muligens lytta i et halvt sekund ved døra ) en telefonsamtale de hadde . Han nekter for det sier han sakt det samme til alle vennene hans så da kan jeg i tilfelle ikke se de heller (!) En annen kompis av han røyker mye hasj og er super stressa hele tiden ( ptsd) . vil helst ikke være rundt denne vennnen heller …. I begge tilfeller blir typen min så sint . … Er det normalt ? Er det jeg eller typen som rett her ? Er jeg kjip fordi jeg ikke vil møte vennene hans? Anonymkode: c2bdb...38c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Snakke du aldri med venninner om krangler med typen? Anonymkode: cbc45...ebf 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Snakke du aldri med venninner om krangler med typen? Anonymkode: cbc45...ebf Nei 🙄 Anonymkode: c2bdb...38c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Jeg må bare legge til at han ofte har satt seg på bakbeina når det er snakk om å møte min familie også Anonymkode: c2bdb...38c
MizzVic Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg må bare legge til at han ofte har satt seg på bakbeina når det er snakk om å møte min familie også Anonymkode: c2bdb...38c Så dere er umodne og vrange begge to? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå