Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vært samboer og har barn med noen i noen år..nå vil han flytte...han sier at han aldri får fred av barnet hjemme, dessuten vil han ut på byen ofte fordi han ikke har fått ungdomstiden sin...han er over 30 år   ..... har dessuten begynt å trene , har på parfyme før han drar ut, kjøpt nye klær....Bare lurer på om han er utro allerede før han har flyttet ut.....hva tror dere? ..vil desperat ha svar på det jeg mistenker....han tar ikke tlf. heller nå som han dro på "trening"...

Endret av Mumia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er han nok. Bare samle tingene hans og sett det på trappa så er du kvitt faenskapet. 

Anonymkode: eb04d...f64

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er han nok. Bare samle tingene hans og sett det på trappa så er du kvitt faenskapet. 

Hvordan tror du det så bastant?

Skrevet
Mumia skrev (6 minutter siden):

Hvordan tror du det så bastant?

Hallo

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidlig midlivskrise? 

Anonymkode: 867e9...be1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere sex?

Anonymkode: 26e72...4f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vokter han telefonen som en hauk?

Anonymkode: 9fce2...edc

AnonymBruker
Skrevet

Kysser han deg?

Sier han at han elsker deg?

Har dere sex?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dere sex?

Anonymkode: 26e72...4f0

Mange som er utro, har fremdeles like mye/lite sex med partneren sin. Altså, ingenting endrer seg på den fronten. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Mange som er utro, har fremdeles like mye/lite sex med partneren sin. Altså, ingenting endrer seg på den fronten. 

Det vet jeg, men jeg tror det er større sannsynlighet for at en utro mann ikke ligger m kona samtidig m en elsker.... 

Har de lite sex, vil sannsynligheten være større for utroskap.

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk utroskap eller psykisk brist.

Anonymkode: 31dae...9f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Klassisk utroskap eller psykisk brist.

Anonymkode: 31dae...9f9

Hva menes med psykisk brist?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kysser han deg?

Sier han at han elsker deg?

Har dere sex?

Tja, kan ikke forvente at noen kysser deg så mye og sierelskerxdrg etter 6 år men...vi har sex da..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vokter han telefonen som en hauk?

Tja, litt redd er han jo....

AnonymBruker
Skrevet
Mumia skrev (8 timer siden):

Tja, kan ikke forvente at noen kysser deg så mye og sierelskerxdrg etter 6 år men...vi har sex da..

Jo, det kan du forvente i et godt forhold, selv etter 20 år.

Anonymkode: 2cecb...81b

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mumia skrev (9 timer siden):

Kyssing er ofte en bedre indikator på forholdets tilstand. Hvem av dere var først ute med å slutte å kysse? 

Anonymkode: 55a4f...6b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kyssing er ofte en bedre indikator på forholdets tilstand. Hvem av dere var først ute med å slutte å kysse? 

Anonymkode: 55a4f...6b4

Begge, kun ved sex nå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor skal hun pakke tingene hans? Han skal vel pakke sine egne ting før hun kaster han ut. Og hvis han eier huset så kan hun uansett ikke bestemme at han skal ut, de må komme til enighet.

Hadde jeg hatt en samboer/ektefelle som viste seg å være utro så hadde jeg da enten pakket mine egne ting og kommet meg ut, eller bedt han om å pakke sine egne ting og dra. 

Anonymkode: 21d18...ead

AnonymBruker
Skrevet

Reagerer mest på det han sier om ungen og at han aldri får fred. Det er en dealbreaker for meg, ville lett sagt lykke til videre etter en slik kommentar. 

Anonymkode: def1a...764

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor be han pakke og dra? Han har jo selv sagt at han vil flytte?

Om han har vært utro er vanskelig å vite. Han kan jo ha brukt parfyme og nye klær for å få sjans på nye damer. Nå er det jo slutt, så jeg antar at dere nå kan "holde på" med hvem dere vil? Og at du ikke lenger har sex med han? Ville tatt noen tester hos legen for sikkerhetsskyld. Man vet jo aldri.

Angående å ta telefonen på trening, er det vanlig å snakke i telefonen mens man trener? Pleier man ikke å legge mobilen i garderoben, og konsentrere seg om treningen?

Anonymkode: bdf68...ef5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...