Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det står at pakken sendes tilbake den 5, er det for sent nå eller er det sånn at 5 er siste dagen den kan hentes?

Ja, jeg er en idiot og burde hentet pakken før :P 

Anonymkode: be510...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om den sendes tilbake 5 mai så er den sendt vekk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Om den sendes tilbake 5 mai så er den sendt vekk

Takk for svar :) 

AnonymBruker
Skrevet

for ett par år siden opplevde en jeg kjenner noe lignende. Pakken skulle sendes tilbake på en bestemt dato. Men når hun dukket opp på akkurat den datoen, i det øyeblikket butikken åpnet, så var faktisk pakken der fremdeles. Det kan hende at pakken ville blitt sendt tilbake seinere den samme dagen. Men hun stod faktisk klar rett utenfor butikken, akkurat i det butikken skulle til å åpne. Dermed gikk det helt greit. :ninuskapus: 

Anonymkode: d68af...d91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

for ett par år siden opplevde en jeg kjenner noe lignende. Pakken skulle sendes tilbake på en bestemt dato. Men når hun dukket opp på akkurat den datoen, i det øyeblikket butikken åpnet, så var faktisk pakken der fremdeles. Det kan hende at pakken ville blitt sendt tilbake seinere den samme dagen. Men hun stod faktisk klar rett utenfor butikken, akkurat i det butikken skulle til å åpne. Dermed gikk det helt greit. :ninuskapus: 

Jeg ringer dem når de åpner og hører, det var kult at det løste seg på den måten for henne! 😄 Da er det kanskje en sjans.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slik var det før når pakkene ble sendt på ettermiddagen, men nå sendes pakker også på morgenen så slik er det ikke lengre. 

Anonymkode: 6ca93...e54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik var det før når pakkene ble sendt på ettermiddagen, men nå sendes pakker også på morgenen så slik er det ikke lengre. 

Anonymkode: 6ca93...e54

man kan jo selvfølgelig sitte på rævva, uten å en gang forsøke å hente pakken sin hvis man tenker at "dette går sikkert ikke, uansett"

eller man kan i alle fall gjøre ett forsøk, og sjekke om pakken faktisk ligger der enda - eller ikke... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...