Iselilja Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Det er funnet salmonella i denne kjøttdeigen. Jeg har sikkert 20 pakker av den i frysen.. Heldigvis har ikke jeg merket noe..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Har du lest VG igår eller i dag? Nederst på siden står det om de polske grisene som spiser hverandre opp uten at bonden har kontrollen. Altfor mange dyr uten tilsyn. Jeg hadde kasta alt som var i fryseren, hadde aldri spist det! Endelig et synlig bevis på at norsk kjøtt er litt tryggere! Er ikke bonde selv, men kjenner mange, og føler frustrasjonene deres.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #3 Skrevet 8. november 2005 Hvordan gjør du forresten når du henviser til avisreportasjer o.l.? Skulle gjerne vist dere denne artikkelen...
Iselilja Skrevet 8. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2005 Er det denne artikkelen du tenker på?
skrue Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Har du lest VG igår eller i dag? Nederst på siden står det om de polske grisene som spiser hverandre opp uten at bonden har kontrollen. Altfor mange dyr uten tilsyn. Jeg hadde kasta alt som var i fryseren, hadde aldri spist det! Endelig et synlig bevis på at norsk kjøtt er litt tryggere! Er ikke bonde selv, men kjenner mange, og føler frustrasjonene deres. ← Man får hva man betaler. Er kjøttet billig (på REMA) så bør man ikke forvente all verden. Men, kjøtt av høy kvalitet koster også mye mindre i andre land så du må ikke generalisere. Og jeg ville uansett ikke basere VG som kilde om jeg hadde sunget ut "Endelig et synlig bevis på bla bla"
Blueberry Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Det er funnet salmonella i denne kjøttdeigen. Jeg har sikkert 20 pakker av den i frysen.. Heldigvis har ikke jeg merket noe.. ← Det står jo at de ber folk om å returnere den til Rema. Gjør d du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå