Gå til innhold

Starter på sleevetatovering i morgen, bør jeg fortelle mannen det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe han bør få vite? Den blir jo ganske stor.

Anonymkode: d26bb...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...? Men du kan jo fint la oss få vite hvordan han tok den overraskelsen! 😃

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noe han bør få vite? Den blir jo ganske stor.

Anonymkode: d26bb...94f

Hehe, hva slags forhold har han til tattoveringer og/eller damer med tattoveringer?
Har han noen tattoveringer selv? Har du noen tattoveringer fra før?

Og ja, du bør jo dele dette med ham. Du kommer jo sikkert til å være borte i timesvis

Anonymkode: aad2e...05d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Koster en formue. Har dere felles økonomi?

Selv syns jeg at tatoveringer er harry og jeg har tilgode at noen ser bedre ut med enn uten. En hel arm tatovert? Æsj.

Anonymkode: 0de11...bf9

• Liker 13
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Koster en formue. Har dere felles økonomi?

Selv syns jeg at tatoveringer er harry og jeg har tilgode at noen ser bedre ut med enn uten. En hel arm tatovert? Æsj.

Anonymkode: 0de11...bf9

Typisk negativitet fra Kvinneguiden, som vanlig...      

Anonymkode: 63de1...b78

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en spontan ide? Synes det er merkelig at du ikke har snakket med han om det, ikke fordi han bestemmer det, men du burde jo ha nevnt noe....Om så bare fordi du gledet deg.

Anonymkode: 6a7a5...845

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes du burde fortelle det. Ikke for å spørre om lov, men fordi det er vanlig at folk som lever sammen snakker med hverandre om slike ting.

Anonymkode: 21563...227

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Snakker dere ikke sammen? Det er da vel sånne ting man deler med den man lever med? 

Anonymkode: 460d2...1bb

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Høres knallbra ut 😄 Han vil jo merke det, før eller siden.

Skulle gjerne hatt en sleeve selv!

Anonymkode: fe78b...e5b

Skrevet

Lurer litt mer på hvorfor han ikke skal få vite det...?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Snakker dere ikke sammen? Det er da vel sånne ting man deler med den man lever med? 

Anonymkode: 460d2...1bb

Dette. Jeg er 40 år og mamma vet når jeg skal til tannlegen liksom, fordi det er er en helt naturlig ting som kommer opp i hverdagssamtaler. At man planlegger sleeve uten at dette kommer frem i samtale med partner høres utrolig spesielt ut.

Anonymkode: ef652...1e4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette. Jeg er 40 år og mamma vet når jeg skal til tannlegen liksom, fordi det er er en helt naturlig ting som kommer opp i hverdagssamtaler. At man planlegger sleeve uten at dette kommer frem i samtale med partner høres utrolig spesielt ut.

Anonymkode: ef652...1e4

Enig, bare en som ønsker en sleeve tenker så lite smart. Det ene fører med seg det andre.

Anonymkode: 89f20...f71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig, bare en som ønsker en sleeve tenker så lite smart. Det ene fører med seg det andre.

Anonymkode: 89f20...f71

Jeg tenkte det, du skrev det. Men kanskje er trollet smartere enn oss begge? 

Anonymkode: 606ff...d53

• Liker 1
Skrevet

Så gøy, må kose deg masse 😃 det er jo en ting man vanligvis deler med den man bor med. Om man har felles økonomi er det enda viktigere å dele. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt pussig at noe slikt ikke har kommet opp i den hverdagslige praten? :klo: 

Jeg kjenner for øvrig ei som tok en stor tatovering uten å si noe til mannen sin. Han ble furten over at hun ikke hadde sagt noe (med rette, for da kunne han kanskje ha snakket henne fra det, for tatoveringen er ikke fin :fnise: ) 

Anonymkode: 77c8c...ee8

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville ha sagt ifra hvis jeg planla og klippe meg kort og farge håret blått, og det går jo over. En tatovering er permanent. Selvsagt burde du si noe!

• Liker 5
Skrevet

Jeg sa ikke ifra at jeg tok en og han var en som hata tatoveringer. Han ble super grinete og dro faktisk ut uten å gi lyd fra seg på 48t hvis jeg ikke husker feil 😅 

Han er en eks nå da. (Ikke pga tatoveringen)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke si noe, men det kan kanskje være greit å vite hva han synes om tatoveringer før du plutselig kommer hjem med en? Du vet jo ikke om tatoveringer er et av hans røde flagg og grunner til å slå opp før dere har snakket om det. 

Anonymkode: 0b36e...be9

• Liker 1
Skrevet

Så klart du diskuterer dette med partneren din, full sleeve gjør det vanskeligere å skjule tatoveringen, vær veldig bevisst på det. Siden du spør om du skal fortelle mannen det, så antar jeg at du er kvinne, så tatoveringen vil jo alltid være synlig i kjole, badedrakt, bikini osv. Kanskje gøy en stund, men det er en viss fare for at du går lei.. snakker av erfaring, har full sleeve på begge armene. Nå er jeg mann da, så lettere å skjule om jeg ikke ønsker å vise frem tatoveringene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg ville dette vært skilsmissegrunn …

Anonymkode: c08a1...068

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...