AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Nå mener jeg IKKE de som poster bilder av seg på insta og spiller på sex. Jeg mener i det virkelige liv. Om du kommer med en kort topp som rekker under puppene og en bukse som går over navlen så ser ikke jeg noe problem med det. (Jeg liker ikke navler så synes det er stygt når folk viser hele magen, men dette virker likevel normalt å gjøre). Men jeg føler meg så innmari beglodd! Jeg vil gå sånn fordi jeg hater følelsen av svette inni t-skjorta/under singleten. Men menn glor, noe så intenst. Kvinner sender stygge blikk. Gjør menn det for å ekle? En måte å gi meg en skjult beskjed at når jeg går såpass naken så ber jeg nesten om å bli voldtatt? Eller er det instinkt fra da vi var aper? Å bli tiltrukket av kropp? Har det noe med hvordan ens kropp ser ut? Om man er veldig tynn/slank så blir det mer oppmerksomhetsvekkenede? Anonymkode: e2196...12a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Fordi det er haram og det signaliserer at man er løs, norge er et flerkulturelt land og da skal man ta hensyn til de som har annen kultur og religion. Anonymkode: ba1e8...92a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Hvis du kler deg som et ludder, ikke vær forundra over at du blir behandla som et... Anonymkode: 2fc1c...df7
Gjest Lucius Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi det er haram og det signaliserer at man er løs, norge er et flerkulturelt land og da skal man ta hensyn til de som har annen kultur og religion. Anonymkode: ba1e8...92a 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis du kler deg som et ludder, ikke vær forundra over at du blir behandla som et... Anonymkode: 2fc1c...df7 Dere bor i Norge med de holdningene der? Midtøsten savner noen av sine innbyggere.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Mange etnisk norske nordmenn som glaner og baktaler også. Jeg går nesten alltid med utringning fordi det er varmt. Det er mange som stirrer på det også. Trikset er å gi beng i alt som heter janteloven og hva andre tenker og sier. Gå slik du selv vil du. Kan være greit å ikke gå naken når en ikke er på et nudiststed men ellers rett fram. Anonymkode: 3e7c3...ff0 1 1
Trish Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Det er skammelig at folk fortsatt oppfører seg sånn. Men alle kvinner må fortsette å kle oss som vi vil og gjøre det normalt og IHVERTFALL IKKE føle oss redd eller truet. Da er kampen allerede tapt. Man "ber" ikke om NOEN TING utifra hvordan man kler seg og slike holdninger må vi slå ned på med en gang. 1 1
Hannah80 Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 Syns ikke det er så rart at folk stirrer, hvis du går såpass naken ( dine egne ord). 2 1
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fordi det er haram og det signaliserer at man er løs, norge er et flerkulturelt land og da skal man ta hensyn til de som har annen kultur og religion. Anonymkode: ba1e8...92a Mens muslimske menn/gutter på klett i ørsmå sigleter, spesielt i treningssaler. Er ikke det haram? Dere skal jo ta hensyn til oss mener du vel? Dere kom hit............😂 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #9 Skrevet 4. mai 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Mens muslimske menn/gutter på klett i ørsmå sigleter, spesielt i treningssaler. Er ikke det haram? Dere skal jo ta hensyn til oss mener du vel? Dere kom hit............😂 Drit i de der, sikkert bare troll.. Anonymkode: c5f8b...da4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #10 Skrevet 4. mai 2022 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Syns ikke det er så rart at folk stirrer, hvis du går såpass naken ( dine egne ord). Det TS beskrev var jo kort topp og bukse til over navlen? Det er jo ikke noe uvanlig engang Anonymkode: 27daa...821
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #11 Skrevet 4. mai 2022 Kanskje fordi det er så himla unødvendig… Anonymkode: 31648...a11
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #12 Skrevet 4. mai 2022 Glor bare om det er noe å glo på. Prøver å ikke gjøre det alt for tydelig, men ute i det offentlige kan jeg legge øynene mine hvor jeg vil. Beklager. Anonymkode: 732d1...035 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #13 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det TS beskrev var jo kort topp og bukse til over navlen? Det er jo ikke noe uvanlig engang Anonymkode: 27daa...821 Men hvorfor glor folk? Menn glor. Kvinner glor stygt. Anonymkode: e2196...12a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #14 Skrevet 4. mai 2022 Jeg hadde på meg et sånt antrekk i fjor sommer, hvit magetopp med høytlivs dongerishorts. Da vises jo kun en liten glippe av huden og det er jo kjempefint (helst om man er tan og slank🤭) Fikk masse blikk og komplemang. Siden i fjor har jeg forandret stil litt og blitt mer anstendig. Jeg vil signalisere andre kvaliteter enn bare en fin kropp, og tiltrekke meg en annen type menn. Nå syns jeg det er mer elegant å bruke en lang pen maxikjole f eks - og merker at menn møter meg på en annen måte. De ser ikke bare kropp, men en vakker kvinne som har hele pakka, om du skjønner. Man virker fort litt blåst mellom ørene om man sprader rundt og viser mye hud (typ jeg trenger bekreftelse og tar alt jeg får!) Anonymkode: ff77a...2b1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #15 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor glor folk? Menn glor. Kvinner glor stygt. Anonymkode: e2196...12a Enten så har du ikke kroppen til det, eller valgt plagg som ser rare ut. Noen ganger skjønner man ikke selv at antrekket ser rart ut. Eller så.. glor de bare fordi de har lyst. Jeg glor automatisk mer på lettkledde folk. Anonymkode: ff77a...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #16 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men hvorfor glor folk? Menn glor. Kvinner glor stygt. Anonymkode: e2196...12a Det har vel noe med at i Norge er folk veldig konforme og derfor oppfører man seg slik når noen skiller seg noe ut, den der flokk-mentaliteten der man føler seg ovenpå fordi man er som de andre og ser ned på de som skiller seg ut. Veldig stygt gjort uansett. Som bifil kvinne forstår jeg at man legger merke til en kvinne med fin kropp og ser litt (diskret selvfølgelig), men å stå og glo (og kanskje føle seg hevet over personen) er ekkel oppførsel. Anonymkode: 27daa...821
PITTY Skrevet 4. mai 2022 #17 Skrevet 4. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi det er haram og det signaliserer at man er løs, norge er et flerkulturelt land og da skal man ta hensyn til de som har annen kultur og religion. Anonymkode: ba1e8...92a Hun skal drite fullstendig i både norske undermålere og deres nedsettende holdninger samt samtlige innvandrere med sin intoleranse.. Hvis hun tør. Håper det. Endret 4. mai 2022 av PITTY 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #18 Skrevet 4. mai 2022 Folk som ikke klarer å skjønne at det er en person under klærne (ref. flere som tror at man må være anstendig for at folk skal legge merke til personlighet osv) er virkelig ikke verdt noe tid uansett. Kunne aldri blitt sammen med en person med slike meninger, veldig turn-off. Anonymkode: 27daa...821
Trish Skrevet 4. mai 2022 #19 Skrevet 4. mai 2022 PITTY skrev (1 minutt siden): Hun skal drite fullstendig i både norske undermålere og deres nedsettende holdninger samt samtlige innvandrere. Hvis hun tør. Håper det. Håper jeg også❤ heier på deg TS og alle andre som tør å kle seg i det de vil💪 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #20 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hadde på meg et sånt antrekk i fjor sommer, hvit magetopp med høytlivs dongerishorts. Da vises jo kun en liten glippe av huden og det er jo kjempefint (helst om man er tan og slank🤭) Fikk masse blikk og komplemang. Siden i fjor har jeg forandret stil litt og blitt mer anstendig. Jeg vil signalisere andre kvaliteter enn bare en fin kropp, og tiltrekke meg en annen type menn. Nå syns jeg det er mer elegant å bruke en lang pen maxikjole f eks - og merker at menn møter meg på en annen måte. De ser ikke bare kropp, men en vakker kvinne som har hele pakka, om du skjønner. Man virker fort litt blåst mellom ørene om man sprader rundt og viser mye hud (typ jeg trenger bekreftelse og tar alt jeg får!) Anonymkode: ff77a...2b1 Men hvirfor virker man blåst? Er det ikke litt teit at fordi man har «hele pakka» så trenger man bekreftelse? Jeg går slik fordi jeg hater klam svette under klærne! Og jeg synes det er fint. Anonymkode: e2196...12a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå