Gå til innhold

Vasking før visning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye har dere vasket før visning? Full nedvask av huset? Vi har vasket vinduer, vasket huset utvendig, alle håndtak og lysbrytere, grundigere på kjøkken og bad osv. Men ikke inni kjøkkenskapene. Har heller ikke prioritert å tørke støv av lister steder der det ikke synes så godt, heller ikke vasket inni kjøkkenskaper(stort kjøkken…) Har dere gjort det, og skrubbet kjøleskap og stekeovn inni?

Så redd for å glemme eller overse noe! 

Anonymkode: 797f8...856

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vaskehjelp der jeg bodde før, og hun var der bare et par dager før visningen, så jeg støvsugde bare over gulvene samme dag som visningen ble holdt. Vasket ikke vinduer, men tok skapene, kjøleskapet og komfyren

Anonymkode: 989f4...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder slikt på et nivå der "hvem som helst" kan se "når som helst". Tok likevel en ekstra runde før visning og sikret at alt var rent og ekstra ryddig. Om det er mye slikt slurv i et hus kan potensielle kjøpere få inntrykk av at man ikke tar vare på ting løpende. 

Anonymkode: 16373...52f

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp hatt visning fordi vi skal leie ut leiligheten vår. 

Vi tok en helt vanlig vask og støvsuging. Vi fikk kanskje enkelte ting til å se litt finere ut med litt ekstra pynt som vi uansett hadde men utenom det var vasken som en vanlig vask. Vi skrubbet ikke alle overflater for å si det sånn men man tar jo det som vises 😅 Rund vasken tar vi når vi flytter. 

I forhold til pynting tok vi bare litt inspirasjon fra klisjé salgsannonser på finn men vi kjøpte ikke inn noe nytt. 

Tydeligvis en tred med kaffe kopper på bord og tilfeldige "brukte" pledd slegt på sofa eller senger. Føltes rett og slett litt teit men det så bra ut da 😂

Anonymkode: 4ca33...20d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp solgt. Vasket inne i skap på kjøkken og bad da folk gjerne titter inn der. 

Anonymkode: a92e3...b53

AnonymBruker
Skrevet

Full visningsvask. Vi solgte nettopp leiligheten, og startet 1-2 uker i forveien med å rydde og vaske i skap og skuffer, grundig vask av bad og kjøkken osv.. Men så ble det på kort varsel privatvisninger og da ble vi egentlig aldri ferdig med vaskingen før boligen ble solgt.

Anonymkode: 0c3cb...788

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpe visningsvask fra rengjøringsfirma før visning da vi skulle selge forrige bolig og de hadde skrubbet badene og tatt støv på lister og også inne i kjøkkenskapene. Altså de hadde tatt alt støv fra alle overflater, også inne i skapene. 

Anonymkode: 7443f...409

Skrevet

Man vasker jo det man selv ønsker, men se for deg selv på visning, hva sjekker du? Jeg kikker inni søppelskap under vask for å se på rør og for å få et inntrykk av folkene som bor der. Kikker ofte inni skap på bad. Og trekker gjerne ut skuff/skap på kjøkken for å se på løsninger og om det er soft close. Kikker også inni garderober da de følger med og vil vite løsningene der også.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at jeg så slik på det;

Vi måtte vaske ned alt ganske snart uansett. Og det var samtidig en stor fordel å gå gjennom og kaste, sortere, og alt, før flytting. Når flyttingen først er rett rundt hjørnet og du skal pakke ned i esker kan jeg love deg at du ikke orker å tømme skap på bad og kjøkken for så å gå gjennom alt og kaste. Det var veldig behagelig å bare løft rett ned i kasser og tørke raskt over en siste gang da vi kom dit i prosessen. 

Anonymkode: 16373...52f

AnonymBruker
Skrevet

Var på visning for en stund siden i et hus som var forferdelig dårlig vasket. Hadde det vært hos meg selv hadde jeg blitt flau. Det var overfylte søppelbøtter under vasken, feiebrett med hybelkaniner, skittentøysdunker som sto fremme, kjøkkenskap som var stappet fulle med alt mulig diverse som tydeligvis ikke fikk plass andre steder, søppel i garasjen, tykt lag med støv på alle lister etc etc. I tillegg til mye (normal) bruksslitasje ble huset utrolig lite innbydende. Fikk virkelig et inntrykk av at de som bodde der ga regelrett faen i hele huset. Ikke helt oppskriften på suksess, men huset ble solgt 😅

Anonymkode: 6d7c2...4ae

Skrevet

Full nedvask inni skap og utvendige flater+ vinduer, pluss litt maling her og der.

Dette ble gjort noen dager før bildetaking til boligannonse, og visning uken etterpå .

Skitt og lort vises jo godt på bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...