Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere gått ut av et ekteskap\parforhold om dere synes tissen til kjæresten er liten? Den er 5 cm slapp og 10.5 cm stiv. Jeg er veldig glad i han, men det føles som jeg er sammen med en unge i senga. Manndom er for mange en mann som har en stor tiss, og jeg føler meg lite verdsatt. Det er kanskje feil ord å bruke, men like barn leker som regel best. Men jeg føler meg så slem som tenker slik som dette, derfor lurer jeg på om dere har valgt å gå ut av samboerskap med en som hadde liten tiss? Om du ikke gikk ut av det, angrer du?

Anonymkode: d7d9b...49f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble du i det hele tatt sammen med en fyr med altfor liten pikk? Er jo knapt så dere kan han sex uten at den konstant faller uten. Med mindre dere bare vugger frem og tilbake. 

Anonymkode: b107c...036

• Liker 5
Skrevet

Synes det er slemt å være sammen med noen om man har likt kjønnsorganet til andre bedre. Da må man i det minste være ærlig om det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ville dere gått ut av et ekteskap\parforhold om dere synes tissen til kjæresten er liten? Den er 5 cm slapp og 10.5 cm stiv. Jeg er veldig glad i han, men det føles som jeg er sammen med en unge i senga. Manndom er for mange en mann som har en stor tiss, og jeg føler meg lite verdsatt. Det er kanskje feil ord å bruke, men like barn leker som regel best. Men jeg føler meg så slem som tenker slik som dette, derfor lurer jeg på om dere har valgt å gå ut av samboerskap med en som hadde liten tiss? Om du ikke gikk ut av det, angrer du?

Dette er med all sannsynlighet skrevet av en mann.

• Liker 28
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt TS, har selv slått opp pga det samme.

Anonymkode: d0f6a...f59

• Liker 3
Skrevet

Du er jo ikke kjærestematerial.

Alt du bryr deg om er størrelse på pikk, ikke på hva mannen gir deg av kjærlighet.

Gå ifra han sånn at han slipper å være med en som verdsetter noen så lite som du gjør.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (4 minutter siden):

Dette er med all sannsynlighet skrevet av en mann.

Ja, nå har dessa trolla funnet veien ut av Sex forumet, lol 🤦‍♂️

Anonymkode: bac19...644

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Trodde det var samboerskap med hestkuk som var et problem. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Trolletråd. Du har ikke aktivt gått inn med målebånd og målt i slapp og erigert tilstand? Gjorde du det når han sov? Gikk han med på det? 

Anonymkode: 184f9...72e

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan tok han det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, alt for liten hadde slått opp med deg på flekken

Anonymkode: 29182...f37

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Deep Impact skrev (18 minutter siden):

Alt du bryr deg om er størrelse på pikk, ikke på hva mannen gir deg av kjærlighet.

Nå får du gi deg. Men sex er viktig for meg, og når jeg ikke kjenner noe så synes jeg det er lite liv laget

• Liker 2
Skrevet (endret)

Flyttet du inn til han med bind for øynene? 

Du visste vel hva du gikk til?

Synes ikke man skal leke med folk på den måten, så nei, jeg synes ikke du skal flytte ut pga. størrelsen på penis (som du visste om da dere flyttet sammen- med mindre du er Jehovas Vitne eller Smiths venner). 

Endret av Eryn
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Anonymkode: d0f6a...f59

Seriøst!? 

Anonymkode: 36052...d88

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (34 minutter siden):

Synes det er slemt å være sammen med noen om man har likt kjønnsorganet til andre bedre. Da må man i det minste være ærlig om det.

Synes det er slemt/rart å være mest opptatt av penis i et forhold….. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor ble du i det hele tatt sammen med en fyr med altfor liten pikk?

Hvordan skal jeg vite det? Hei jeg lurer på om tissen din er stor? Altså jeg bryr meg om han og alt dette, men jeg føler meg liten som et barn når dette er det jeg får servert. Som å få barnemiddag når man vil ha voksen porsjon. Uff det blir så feil når jeg skriver, prøver bare å få frem hva jeg føler

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, alt for liten hadde slått opp med deg på flekken

Anonymkode: 29182...f37

Da er det jo ikke kjærlighet, så like greit du hadde stukket, enkle, ynkelige vesen! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nå får du gi deg. Men sex er viktig for meg, og når jeg ikke kjenner noe så synes jeg det er lite liv laget

da har du ikke prøvd hardt nok.

Alt kan funke om dere samarbeider, tydligvis er du ikke den personen. Like greit gå fra han sånn at han finner noen som verdsetter han som person.

hold deg singel, kanskje like greit.

Anonymkode: eb87c...45b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan skal jeg vite det? Hei jeg lurer på om tissen din er stor? Altså jeg bryr meg om han og alt dette, men jeg føler meg liten som et barn når dette er det jeg får servert. Som å få barnemiddag når man vil ha voksen porsjon. Uff det blir så feil når jeg skriver, prøver bare å få frem hva jeg føler

Hadde følt meg som en idiot og bortskjemt barn hvis jeg forvekslet penisstørrelse og kjærlighet! Penisstørrelse har ingenting med lykke å gjøre og heller ikke noe å gjøre med kvalitet på sex! Synd at folk lar slike ting ødelegge. Og stakkars menn som blir dumpet for slike simple ting! Kan ødelegge ett menneske :( Folk er sykelig opptatt av fysisk kropp! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri blitt sammen med noen med veldig liten penis. Sex skal fungere for meg og, og det funker rett og slett ikke dersom partner har liten penis. Alt over gjennomsnittet fungerer fint. Det er en ærlig sak. Ikke noe man trenger å dømme. 

Men hvorfor valgte du å bli sammen med ham? Hvorfor har du valgt å fortsette relasjonen etter at du fikk vite at han har liten pikk? Det er jo bittelitt naivt å gå inn i et samboerskap der sexlivet allerede suger og forvente at det vil ordne seg. Dette er ikke noe dere kan jobbe med, du kan ikke endre ham på dette, og pikken vil ikke vokse seg større med tiden.  Og tro meg, du vil alltid drømme og fantasere om andre, større pikker så lenge du blir i forholdet. 

Så jeg tror du skjønner svaret her. Du skulle dumpet for lenge siden. 

Anonymkode: 39812...e09

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...