AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 På bursdagen min. Han har riktignok sendt mld og vippset gave, men han ringer ikke. Det er tydelig at han er full nå, hvis ikke hadde han ikke ringt. Etter at vi mistet moren vår så føler jeg meg så ensom på familie siden og det vet han. Han har drukket seg fra hus, jobb, kontakt med datter. Jeg har mest lyst å vippse han tilbake å si at jeg er sykt skuffet over at han ikke gidder ringe lillesøster når hun har bursdag, at jeg er lei av drikkinga som har tatt over livet hans, og han får komme tilbake når han har skaffet seg hjelp. Har ingen å rådføre meg med om dette er en lur måte å gå frem på, så må spørre her. Hva synes dere om å gjøre det på denne måten? Anonymkode: f40aa...9d8
got2go Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Jeg ringer aldri noen på bursdagen deres, ikke min mor en gang. Jeg hater å snakke i tlf, så sender mld istedet. Vær nå takknemlig for at han sendte melding og vipps! Herregud så utakknemlig og snål du er. 3 2
Snickersogtwist Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 (endret) Du er lei, men det er hans LIV. Vær takknemlig for at han visste deg en form for oppmerksomhet, han kunne latt være. Å oppføre seg sånn skyver han bare unna, ta å ring han og takk for melding og vippsen, da får du en positiv samtale og på den måten oppfordrer du forhåpentligvis til mer kontakt. Er du kritisk nå så sitter du der plutselig helt alene, uten så mye som en melding eller vipps. Endret 4. mai 2022 av Snickersogtwist 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Herrefred så utakknemlig. Han sender melding OG gave til deg, men du blir butthurt fordi han ikke ringer? Kan ikke huske sist gang noen ringte meg på bursdagen. Det går stort sett i meldinger. Faktisk helt greit. Anonymkode: b57db...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Jeezes for en usympatisk bitch du er. Håper broren din får den hjelp han trenger. Anonymkode: 1bce9...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Han har jo både vippset og sendt melding. Anonymkode: 690a5...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 Skjønner ikke hvorfor alle mener du skal være takknemlig for at denne ubrukelige broren kun mestrer å sende en vipps og ei melding på bursdagen din. Klart det er kjipt når ditt eneste gjenværende familiemedlem og han nok med å pleie sin egen alkoholisme i stedet for å connecte med søstra si. Anonymkode: af3d2...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå