AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #21 Skrevet 4. mai 2022 Polarbrød er ultraprossesert og inneholder masse sukker i tillegg. Det er direkte usunt. Jeg tenker det er i samme kategori som kake, noe man kan servere innimellom, men som ikke bør være en del av hverdagskostholdet. Forutsatt at man har et gjennomsnittlig barn og ikke et ekstremt kresent ett som kun vil spise det. I så tilfelle er det jo viktigst at barnet spiser noe, og at man får oppfølging av helsepersonell. Anonymkode: 4a1f6...fb8 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #22 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og stappfullt av sukker. Men det smaker godt da 😛 Anonymkode: efa56...67b Kan fint lage selv uten sukker 😉 Anonymkode: 84122...0ab
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #23 Skrevet 4. mai 2022 Null stress så lenge man ikke velger det helt lyse. Om du sjekker de andre som er grovere, ser du at det er ganske likt "vanlig" brød i innhold. Anonymkode: 15c18...3f2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #24 Skrevet 5. mai 2022 Regner med det er lov, men spesiell bra mat for en kropp og hjerne i utvikling er det jo ikke hvis du tenker polarbrød som niste hver dag, 5 x i uka. Hva med å finne på noe annet enn brødmat? I hvert fall noen av dagene? Anonymkode: 346e6...78a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #25 Skrevet 5. mai 2022 Velger man de grove variantene så er det jo på linje med grovbrød. Men dersom man velger den lyseste er det mer som loff. Det siste er vel okay av og til, men definitivt ikke hver dag. De grove variantene kan jo greit være matpakke hver dag. Anonymkode: 7d903...e87
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #26 Skrevet 5. mai 2022 Tviler på at skolen kan forby polarbrød. De inneholder sukker, men det gjør da mange vanlige grovbrød også. Tips: Rema, og sikkert andre butikker også (?) har fått inn en ny type polarbrødlignende med mindre sukker i. Femåringen min liker de godt. Jeg er ikke så redd for sukker i maten. Så lenge det er noenlunde grovt (ikke de lyse) så synes jeg polarbrød er helt ok. Men ha gjerne på et godt lag med pålegg, slik at det metter bedre. Anonymkode: 3cebf...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå