Gå til innhold

Joggesko på 17. mai til voksen kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange som er i mot joggesko på en slik dag men for oss med vonde bein og barn som skal følges rundt omkring den dagen så er det bare ikke mulig å gå i pensko, hæler er uaktuelle og ballerina er døden for mine bein. Så jeg håper noen her enten kan anbefale meg noen joggesko/sneakers eller noen penere sko som faktisk er GODE og gå titalls kilometer i...og som er greie nok til kjole.

Anonymkode: 9fd3e...448

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg og hadde gått i joggesko. Det er jo haugevis av folk, er ingen som ser på skoene dine. Og gjør de det, så er det glemt innen fem minutter.

Anonymkode: b50a6...d5b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg bryr meg aldri om slik :fnise:

Finn noen sko du liker, og evt forsøk å finne de i noen mer nøytrale farger om du er redd for hva andre tenker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i mine Skechers Max Cushioning.

Ellers har jeg hørt mye bra om Hooka sko, de har veldig god demping.

Anonymkode: f4634...e93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke brydd meg og hadde gått i joggesko. Det er jo haugevis av folk, er ingen som ser på skoene dine. Og gjør de det, så er det glemt innen fem minutter.

Anonymkode: b50a6...d5b

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg bryr meg aldri om slik :fnise:

Finn noen sko du liker, og evt forsøk å finne de i noen mer nøytrale farger om du er redd for hva andre tenker. 

Takk for oppmuntrende svar. 😄 

Har prøvd hvert år siden barna begynte på skolen med noen finere sko men siste året vi hadde 17 mai før korona så hadde jeg søren meg gnagsår før jeg hadde kommet 200 meter.. :( OG jeg hadde gått de "inn" på forhånd... Har prøvd all slags merker opp gjennom årene men ingenting som funker på mine bein utenom joggesko, men kan jo ikke løpe rundt på 17 mai med rosa sko liksom.... Så jeg er på leit etter noen som er litt "penere" men og gode på.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig glad i mine Skechers Max Cushioning.

Ellers har jeg hørt mye bra om Hooka sko, de har veldig god demping.

De har Skechers sine max har jeg ikke prøvd, har de et nøytralt utseende? Hoka er jeg fornøyd med men de har jo bare rare farger... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, men så har jeg ekstremt problematiske føtter selv også. 

Anonymkode: 6614c...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Hvite sneakers er aldri feil i mitt hode, har et utall av de selv. Blir joggesko på meg også i år, men det er på grunn av at jeg går med skinne på det ene beinet. 🙈

Anonymkode: 3b105...f74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd hvert år siden barna begynte på skolen med noen finere sko men siste året vi hadde 17 mai før korona så hadde jeg søren meg gnagsår før jeg hadde kommet 200 meter.. :( OG jeg hadde gått de "inn" på forhånd... Har prøvd all slags merker opp gjennom årene men ingenting som funker på mine bein utenom joggesko, men kan jo ikke løpe rundt på 17 mai med rosa sko liksom.... Så jeg er på leit etter noen som er litt "penere" men og gode på.

De har Skechers sine max har jeg ikke prøvd, har de et nøytralt utseende? Hoka er jeg fornøyd med men de har jo bare rare farger... 

Både Clifton og Bondi kommer i nøytrale farger i alle fall. De andre modellene kjenner jeg ikke til, men disse to har jeg i hvitt selv, i tillegg til et par i andre farger 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, men så har jeg ekstremt problematiske føtter selv også. 

:5: Ja, jeg prøver å ikke bry meg men det er ikke så lett, til tross for alderen.:ler:

Hvite sneakers er aldri feil i mitt hode, har et utall av de selv. Blir joggesko på meg også i år, men det er på grunn av at jeg går med skinne på det ene beinet. 🙈

Uff, kanskje jeg skal ta på en skinne så er jeg unnskyldt... :P 

Skrevet

Jeg skal ha joggesko til bunaden. Ingen som ser det. Sid, sort stakk, og helsorte joggesko uten noe Nike-logo eller noe.

Jeg har bunadssko som brukes når jeg ikke skal gå noe særlig, dvs innendørs eller i kirka o.l. Men på 17.mai orker jeg dem ikke.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Både Clifton og Bondi kommer i nøytrale farger i alle fall. De andre modellene kjenner jeg ikke til, men disse to har jeg i hvitt selv, i tillegg til et par i andre farger 😊

Kanskje jeg rett og slett skal gå for et nytt par med Hoka, de er utrolig gode på og hvis de er hvite og ikke noe tull på de så har jeg jo en god unnskyldning for å kjøpe et par til.. :P 

Hedda-78 skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ha joggesko til bunaden. Ingen som ser det. Sid, sort stakk, og helsorte joggesko uten noe Nike-logo eller noe.

Jeg har bunadssko som brukes når jeg ikke skal gå noe særlig, dvs innendørs eller i kirka o.l. Men på 17.mai orker jeg dem ikke.

Ja, hadde jeg hatt bunad så hadde det ikke vært noe problem, men den passer jeg ikke lenger... :phaedra: Så den har gått videre, det var ikke håp om å komme i den igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å ha på meg hvite sneakers på 17.mai.

Anonymkode: fb765...2dc

Skrevet

I dagens motebilde må det være helt innafor å bruke hvite joggesko til kjole. 
Mye gåing 17. mai. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe disse til 17 mai. https://enklereliv.no/sko-og-tilbehor/gaitline-track-leather-white-white-white-fritidssko/

Synes knall hvite og rene sneakers bør være godkjente sko til 17 mai. Ikke alle har gode føtter. Hadde jeg brukt bunad hadde jeg hatt noen helt svarte fritidssko til, uansett hva bunadspolitiet måtte mene. Festsko bruker jeg når jeg ikke må gå særlig mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at du ikke finner noen andre sko enn joggesko som du orker å gå i. Joggesko er ikke fine på 17. mai, er min mening. Selv går jeg kilometervis med bunadsko, for meg er de veldig behagelige. Jeg kan jo ikke vite hva som passer din fot, men noe som likner mine bunadsko - helt enkle, litt oppbygde inni pensko, med 2-3 cm bred hæl, fra et litt dyrt merke, ville jeg prøvd hvis jeg var deg. Eller hva med noen fine loafers? Ballerinasko og sko med høyere hæler utgår selvsagt, det er jo grusomme sko å gå rundt i. 

Anonymkode: d53f4...cfe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vet ikke om hvit er nøytralt nok, mener de finnes i sort også. De pleier alltid komme i hvit og sort, i tillegg til farger. Jeg har de i en fin lys blå farge.

https://www.skoringen.no/skechers-sneakers-hvit-128130?productid=7622150290

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt går du i joggesko! Det samme håper jeg barna dine gjør. Synes alltid synd på unger som har foreldre som bryr seg mer om at de ser ut som alle andre enn at de kan springe behagelig rundt. Bare ta på dine helt normale joggesko. Om du synes det er for påtagelig er et par helt standard sorte joggesko med sorte såler et godt alternativ.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg nekter å tro at du ikke finner noen andre sko enn joggesko som du orker å gå i. Joggesko er ikke fine på 17. mai, er min mening. Selv går jeg kilometervis med bunadsko, for meg er de veldig behagelige. Jeg kan jo ikke vite hva som passer din fot, men noe som likner mine bunadsko - helt enkle, litt oppbygde inni pensko, med 2-3 cm bred hæl, fra et litt dyrt merke, ville jeg prøvd hvis jeg var deg. Eller hva med noen fine loafers? Ballerinasko og sko med høyere hæler utgår selvsagt, det er jo grusomme sko å gå rundt i. 

Hvorfor skal ting være «pent» 17. mai? :klo: folk flest går jo rundt i et av universets styggeste plagg - bunaden. Det er ikke en dag der utseende er i fokus (og misforstå meg rett - jeg synes det er helt topp at vi alle kler oss kjempestygt og ukledelig for å feire vår frihet. Om vi kledde oss pent ville vi jo i mye mindre grad feiret frihet)

Anonymkode: 8edf0...11d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gangvansker og må bruke stokk eller krykker. Jeg synes joggesko ser litt slaskete ut. Jeg ville heller gått for noe à la disse: 

image.jpeg.9020b4a78889ac80ceca7ae826f5caca.jpegimage.jpeg.71ca8242e83e8ebdaa68f14a1238a86c.jpegimage.jpeg.45ce05c984d84e9d39345135edc4f7f7.jpegimage.jpeg.51ef9eaa63b7ccf5347e35e8b1164c89.jpegimage.jpeg.8326252325e89887cbc29eb25fcdaa16.jpeg

Anonymkode: ac896...7e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har helt rett i at jeg sikkert kunne har funnet penere sko, derfor spurte jeg jo og om forslag til det om noen hadde det. :) Men selv om jeg er villig til å betale 2200 for Hoka sko som jeg kan bruke hver dag så er jeg ikke like villig til å betale det for et par som kanskje vil bli brukt så mye som en gang i året..? Jeg er nok litt kjip men jeg like ikke å betale mye for ting jeg ikke bruker og jeg er ikke en feminin kvinne som løper rundt i blomstrete kjoler og lekre sandaler, jeg er kjerring som liker å gå med gode sko og bukser. Dessuten så utgår hæler for min del på grunn av en skade. 

Så hadde jeg funnet et bare par sko til rundt 1000 så går det greit men det er lettere sagt enn gjort og skal jeg betale mer enn det så vil jeg heller ta enda et par med Hoka.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selvsagt går du i joggesko! Det samme håper jeg barna dine gjør. Synes alltid synd på unger som har foreldre som bryr seg mer om at de ser ut som alle andre enn at de kan springe behagelig rundt. Bare ta på dine helt normale joggesko. Om du synes det er for påtagelig er et par helt standard sorte joggesko med sorte såler et godt alternativ.

Takk for det, barna har selvsagt skikkelige joggesko på 17 mai, er bare jeg som liker å torturere min egne bein av en grunn. :ler:

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...