AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 For fem år siden traff jeg på en datingside det jeg trodde var den rette, den mest fantastiske mann jeg har møtt, han sa alle de rette tingene, overøste meg med komplimenter, jeg falt hard og ble stupforelsket! Aldri følt noe sånt før. Følte vi var skapt for hverandre. Men etter noen mnd opplevde jeg svik fra hans side. Han skyldte på meg og kalte meg stygge ting. Det var da jeg begynte å lese om psyokpatiske trekk og han hadde mange, oppdaget etter hvert løgner og han hadde en snylterisk livsstil. Jeg hadde likevel håpet om at han innerst inne må jo elske meg og bry seg om meg. Så hver gang han skulle staffe meg med kulde og avstand for noe jeg ikke har gjort( men han la alltid skylden på meg, kunne aldri si unnskyld , og så aldri sin feil i noe) var det en lidelse for meg. Jeg kom alltid krypende tilbake for det var uutholdelig! Vi hadde jo noen gode perioder innimellom og da var det bra. Følte vi kom til å bli gammel sammen. Men så var det alltid noe han ikke var fornøyd med, noe jeg sa feil eller ikke gjorde , eller gjorde. Jeg forstod ikke hvorfor han måtte lage så mye drama, for deretter å skylde på meg, at det var pga meg. Uff, det var så slitsomt i de periodene jeg ikke visste om vi var sammen eller ikke. Det var så stressende å ikke vite om vi var sammen om en uke eller mnd. Og det ble slutt så mange ganger. Og hver gang skulle han da vise på facebook at det var så mange damer som ville ha han , han flørtet med de og de kommenterte så flink, nydelig og fantastisk han var , og han nøt oppmersomheten og ville gjøre meg sjalu og at jeg skulle se at alle ville jo ha han. Det ble et giftig forhold og jeg innså hvor mye tid jeg brukte å tenke på han hver dag, være sint, bitter og følte jeg hatet han, men samtidig som jeg vil at han skal elske meg, bry seg, ville ha meg og ta kontakt og bare si noe fint. Jeg lenget etter hans oppmerksomhet, men fikk det ikke før jeg kom krypende og sa unnskyld for noe jeg ikke har gjort. Nå er vi inni enda en sånn periode der vi ikke snakker for et drama han har laget ved å latterliggjøre og bagatellisere mine følelser og hevne seg på meg. Jeg vet om han virkelig hadde elsket meg hadde det ikke vært på hans agenda å gjøre det. Men likevel så klarer jeg ikke gi slipp, han er den enste jeg vil ha , og ja, nei, uff det er så vanskelig !! Anonymkode: 5fb9b...e40
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Les om narsissisme og trauma bonding. Der har du svaret ditt Anonymkode: ed203...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For fem år siden traff jeg på en datingside det jeg trodde var den rette, den mest fantastiske mann jeg har møtt, han sa alle de rette tingene, overøste meg med komplimenter, jeg falt hard og ble stupforelsket! Aldri følt noe sånt før. Følte vi var skapt for hverandre. Men etter noen mnd opplevde jeg svik fra hans side. Han skyldte på meg og kalte meg stygge ting. Det var da jeg begynte å lese om psyokpatiske trekk og han hadde mange, oppdaget etter hvert løgner og han hadde en snylterisk livsstil. Jeg hadde likevel håpet om at han innerst inne må jo elske meg og bry seg om meg. Så hver gang han skulle staffe meg med kulde og avstand for noe jeg ikke har gjort( men han la alltid skylden på meg, kunne aldri si unnskyld , og så aldri sin feil i noe) var det en lidelse for meg. Jeg kom alltid krypende tilbake for det var uutholdelig! Vi hadde jo noen gode perioder innimellom og da var det bra. Følte vi kom til å bli gammel sammen. Men så var det alltid noe han ikke var fornøyd med, noe jeg sa feil eller ikke gjorde , eller gjorde. Jeg forstod ikke hvorfor han måtte lage så mye drama, for deretter å skylde på meg, at det var pga meg. Uff, det var så slitsomt i de periodene jeg ikke visste om vi var sammen eller ikke. Det var så stressende å ikke vite om vi var sammen om en uke eller mnd. Og det ble slutt så mange ganger. Og hver gang skulle han da vise på facebook at det var så mange damer som ville ha han , han flørtet med de og de kommenterte så flink, nydelig og fantastisk han var , og han nøt oppmersomheten og ville gjøre meg sjalu og at jeg skulle se at alle ville jo ha han. Det ble et giftig forhold og jeg innså hvor mye tid jeg brukte å tenke på han hver dag, være sint, bitter og følte jeg hatet han, men samtidig som jeg vil at han skal elske meg, bry seg, ville ha meg og ta kontakt og bare si noe fint. Jeg lenget etter hans oppmerksomhet, men fikk det ikke før jeg kom krypende og sa unnskyld for noe jeg ikke har gjort. Nå er vi inni enda en sånn periode der vi ikke snakker for et drama han har laget ved å latterliggjøre og bagatellisere mine følelser og hevne seg på meg. Jeg vet om han virkelig hadde elsket meg hadde det ikke vært på hans agenda å gjøre det. Men likevel så klarer jeg ikke gi slipp, han er den enste jeg vil ha , og ja, nei, uff det er så vanskelig !! Anonymkode: 5fb9b...e40 Fint om du kan bruke avsnitt. Slitsomt å lese en vegg av tekst. Hopper dessverre over sånne innlegg. Anonymkode: c3c48...47e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Fordi han har hektet deg ved å speile deg og være akkurat den du vil ha i gode perioder. Dette gjør han jo ikke av kjærlighet men fordi han må for å kunne beholde deg sånn han kan nyte å pine deg. Han nyter å ha makten over deg. Been there, done that. Er overlykkelig over at han dumpet meg til slutt. Er nå i et normalt forhold heldigvis Anonymkode: d3843...ff0 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Dumt du ikke har avsnitt, orker desværre ikke lese. Men fra overskriften er det vel det de er flinke til.. manipulasjon Anonymkode: 6036c...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå