Gjest Catwoman Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 (endret) www.gulesider.no Kommer ikke inn på gulesider i dag, så jeg bare lurer på om problemet ligger hos meg (kan egentlig ikke skjønne det, i og med at alt annet fungerer helt fint) eller hos gulesider. Endret 6. november 2005 av Catwoman
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Tror nok problemet er hos deg. Jeg kommer hvertfall inn
Gjest Catwoman Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 og ikke kommer det opp link automatisk heller, det gjorde da virkelig det før.... sånn: www.gulesider.no
Gjest Catwoman Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 hmm ok..... men hva kan problemet være da?
Gjest Catwoman Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Jeg har nettopp lastet ned nytt antivirus program.... kan det være grunnen? At det er noen innstillinger der som jeg må rette på?
Snuppelure Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 ja det har vært problemer med gulesider i dag. Funker fint nå tror jeg.
Gjest Catwoman Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 jepp, den virker helt fint nå. Fikk den opp sent i går kveld og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå