Gå til innhold

Tenkte å ta med ei venninne på tur til Sverige i sommer- tips til steder å reise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei god venninne av meg som jeg ble kjent med rett før pandemien inntraff har hatt det litt tøft det siste året. Hun gikk gjennom et stygt brudd for 1 år siden(utroskap fra hans side) og er nå blitt alene med deres barn på 4 år. Hun er alltid så positiv, snill og vil virkelig at alle rundt henne skal ha det bra, og jeg synes hun fortjener å kose seg litt ekstra i sommerferien! ❤️  Ser for meg at det hadde vært utrolig koselig å kunne leie en hytte/eller en leilighet ved sjøen hvor vi kunne bada og sola oss. Og muligheter for shopping ikke langt unna. :) Ser for meg en lang helg(4 dagers tur) :) Pris er ikke så nøye, jeg er villig til å legge litt i det, siden jeg vil gjøre ekstra stas på henne og dette blir nok den eneste ferien min i år hvor jeg reiser ut av landet. :) Vi er i slutten av 20 årene så det trenger ikke være en hytte eller leilighet langt inn i ingenmannsland, vi tåler litt støy. :P 

Anonymkode: 8cc51...020

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gotland! Det skjer mye der på sommeren og mange som reiser fra Stockholm dit på deres alder. Fly fra Arlanda eller ferje fra nynäshamn. Men kanskje legge til et par dager.. 😊

Anonymkode: 3f7d4...199

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bare er dere to: Stockholm! 😍 Hvis barnet er med er kanskje ikke byferie like innertier. 

Anonymkode: dd582...062

AnonymBruker
Skrevet

Koster.

En 4-åring vil forøvrig elske campingplasser hvor som helst (lei campinghytte). Kan løpe rundt omkring, stor lekeplass, gjerne svømmebasseng osv. 

Anonymkode: a015f...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...