Gå til innhold

Vil du dele din erfaring med microneedling, så du noe forbedring etter første gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve ut microneedling, men har ikke råd til mer enn 2-3 ganger i året maks. Jeg er 33 år og har begynt å få synlige rynker i panna og både disse linjene mellom øyene og de vertikale linjene rundt munnen er synlige hele tiden, så jeg ser så sint ut.. I tillegg er huden mye grovere nå enn tidligere, håper at teksturen kan bli litt glattere og jevnere. 

Kan jeg ha håp om å forbedre noe av dette selv etter første runde med microneedling? Er det en annen behandling som kan gi bedre forbedring? Ønsker å unngå botox og restylane og slike ting.. 

Anonymkode: f1e9f...e87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

følger:)

Anonymkode: 93243...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med restylane skinbooster. Behandlingen utføres med microneedel, med litt skinbooster inne, Altså; det er mye mer tyntflytende enn restylane, og virkningen blir bedre etter 1-6 måneder. Den fungerer og strammer opp, og du får helt fantastisk hudkvalitet. Huden min er helt annerledes etter at jeg tok en omgang. Det står at du skal gjenta det, men min erfaring er at du bare tar det en gang, og venter noen måneder og ser. Jeg gjør det med noen år mellomrom. Myk hud, mindre rynker, og du får en annen fasthet og glød. Jeg tror dessverre at en god del ikke gjør det i pannen lenger, som jo er veldig irriterende. Da må du finne en lege. 

https://www.volvat-cosmedical.no/behandlinger/kosmetiske-behandlinger/restylane/restylane-skinbooster

Men jeg har ikke prøvd ren microneedel.

Anonymkode: 66c8f...770

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har god erfaring med restylane skinbooster. Behandlingen utføres med microneedel, med litt skinbooster inne, Altså; det er mye mer tyntflytende enn restylane, og virkningen blir bedre etter 1-6 måneder. Den fungerer og strammer opp, og du får helt fantastisk hudkvalitet. Huden min er helt annerledes etter at jeg tok en omgang. Det står at du skal gjenta det, men min erfaring er at du bare tar det en gang, og venter noen måneder og ser. Jeg gjør det med noen år mellomrom. Myk hud, mindre rynker, og du får en annen fasthet og glød. Jeg tror dessverre at en god del ikke gjør det i pannen lenger, som jo er veldig irriterende. Da må du finne en lege. 

https://www.volvat-cosmedical.no/behandlinger/kosmetiske-behandlinger/restylane/restylane-skinbooster

Men jeg har ikke prøvd ren microneedel.

Anonymkode: 66c8f...770

Tusen takk for tips! Kan jeg spørre hva du bestilte forrige gang du gjorde dette? 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...