Gå til innhold

Hva er mest status blant kvinner en forretningsadvokat eller finansmann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er mest status blant kvinner, en forretningsadvokat eller finansmann?

🧐

Anonymkode: 41222...11f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen

Anonymkode: f2cb5...cdb

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil si menn innen finans

Anonymkode: 8c9be...09f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Finans er jo langt på vei gambling, og kulturen er ganske harry og simpel, selv om den ikke nødvendigvis er helt på Exit-nivå i virkeligheten.

Foretningsadvokater er derimot som regel mye mer intelligente, opplyste og dannede, så hvis du ikke bare bryr deg om penger i banken, men vil ha noen med vett i skallen, så er det på generelt grunnlag ganske lett match.

Anonymkode: 82862...3b9

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene, særlig ikke finans. Tenker bare Exit og menn som jeg ikke deler verdiene til. Har en snill og fin mann, heller det enn pengene.

Anonymkode: f7446...e9a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke finans. De gutta der knuller rundt. Har seg med eskorter og er sugardaddys. Advokater må tross alt opprettholde et visst rykte og troverdighet for å utøve yrket. 

Anonymkode: e19ca...efd

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de. Tiltrekkes av maskuline menn i militære, politiet eller brannmenn. 

Anonymkode: cdbf6...4a2

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

*Militæret

Anonymkode: cdbf6...4a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Foretningsadvokater er derimot som regel mye mer intelligente, opplyste og dannede, så hvis du ikke bare bryr deg om penger i banken, men vil ha noen med vett i skallen, så er det på generelt grunnlag ganske lett match.

Finnes ikke mer uærlige, kyniske og uetiske mennesker enn forretningsadvokater. Er min personlige erfaring. 

Anonymkode: 873cf...d32

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Advokat uten tvil. Det har mer krevende studie. En finansmann trenger i prinsippet bare en bachelor fra BI. 

Anonymkode: 26460...568

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom jeg er jurist selv så tror jeg at jeg hadde foretrukket advokat 😊

Anonymkode: 8589d...c6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ettersom jeg er jurist selv så tror jeg at jeg hadde foretrukket advokat 😊

Anonymkode: 8589d...c6a

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: dfec2...6a8

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke finans. De gutta der knuller rundt. Har seg med eskorter og er sugardaddys. Advokater må tross alt opprettholde et visst rykte og troverdighet for å utøve yrket. 

Mao de har ingen grunn til å knulle deg når de bare ligger med mer attraktive deiligere jenter uansett om de betaler eller ikke. 😅

Anonymkode: 0ce51...440

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de. Ønsker meg en mann som har tid til å være sammen med meg, og ikke bare jobben sin.

Anonymkode: a93d3...45c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selv om ikke alle er sånn er begge deler populært blant folk med eksempelvis dyssosiale trekk. Man skal ikke dømme noen bare på grunnlag av jobben, men her er det lurt å ha antennene ute.

Anonymkode: 64f7b...385

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke finans. De gutta der knuller rundt. 

Jeg spør jo dere på Kvinneguiden nettopp for å vite hvilket studie jeg bør ta for å kunnne knulle rundt. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spør jo dere på Kvinneguiden nettopp for å vite hvilket studie jeg bør ta for å kunnne knulle rundt. 

TS

Da bør du velge noe så enkelt som sykepleiestudiet. Gutta der svømmer visst i parringsklare damer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de. Rykte går foran dem. De bytter damer annen hver dag. Jeg vil ha en trygg og stabil partner. 

Kanskje de kan jobbe for å bedre rykte sitt. 

Anonymkode: 4e3b0...16a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Med den mentaliteten passer du nok glimrende i finanssektoren. Lykke til!

Anonymkode: 82862...3b9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kanskje valgt advokat av de to, selv om han sikkert hadde vært et mareritt å forholde seg til ved en eventuell skilsmisse. En "finansmann" sier meg ingenting. Det kan være alt fra en person som har kjøpt digitale apebilder og tror han skal bli rik av, til noe helt annet.

Anonymkode: 5b44d...cc3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...