AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Jeg og kjæresten min har kommet frem til at vi endelig vil prøve å få barn. jeg sluttet på pillen i oktober, fikk aldri mensen tilbake før nå i april, da hadde jeg 4 dager med blødning og kraftig ubehag. Nå i etterkant har jeg vært veldig sliten, vondt i hode og små kvalm. Er dette noen tegn på graviditet? må ta en test om ikke mensen kommer tilbake om 2 uker.. Men hva tror dere? hadde dere tidlige symptomer? gjerne fortelle meg! Anonymkode: 39fda...29c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Hvis det er to uker til du skal ha mensen er du vel midt i syklus? Da har du eggløsning ca nå, og kan bli gravid. Etter to uker kan du teste. Anonymkode: 99f59...360
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Det er helt umulig å ha symptomer om det er to uker til du skal ha mensen, da vil det si du har eggløsning nå. Tidlige symptomer kommer TIDLIGST når mensen ikke kommer og graviditetstesten blir positiv. Dette er fordi det er hormonet HCG som gir svangerskapssymptomer som kvalme og tretthet, og før det er nok hcg som vil gi positiv test, er det dermed umulig å kjenne symptomer. Du bør forøvrig kjøpe eggløsningstester, og begynne å teste fra 5-6 dager ette menstruasjon. Kjøp de billigste på billig-tester.no, disse er utrolig billig og i min formening, og ekstremt mange andre her på kg, de beste. Gir deg dette tipset siden du kanskje ikke hr helt kontroll på hvordan alt fungerer, noe som er helt naturlig og akkurat hvor jeg og mange andre også var på ditt stadie. Ha sex annenhver dag fra 5 dager etter mensen, til noen dager etter positiv eggløsningstest, så har du gjort det beste du kan gjøre for å bli gravid 🙂 Anonymkode: fc488...90f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ha sex annenhver dag fra 5 dager etter mensen, til noen dager etter positiv eggløsningstest, så har du gjort det beste du kan gjøre for å bli gravid 🙂 Anonymkode: fc488...90f Kan man ikke bare ha sex hver dag helt til positiv test? Det ville jeg gjort.😅 - Hilsen uerfaren.. Anonymkode: 95516...1ac
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kan man ikke bare ha sex hver dag helt til positiv test? Det ville jeg gjort.😅 - Hilsen uerfaren.. Anonymkode: 95516...1ac haha! Jeg å😂 Anonymkode: 39fda...29c
Laura80 Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Det er normalt at syklusene kan bli ustabile og lange, særlig etter pilleslutt. Hvis du har hatt mens i april er du ikke gravid. Kanskje er du rundt eggløsning nå? Mange er kvalme rundt el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå