AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Skal kjøpe nå til vinteren da det er mye salg. Jenta selv vet ikke helt hva hun vil ha. Anonymkode: c7c53...7dc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Boblejakke/dunjakke. Anonymkode: 73bf9...a55 Ja, men skulle gjerne hatt link til eksempler😊 Veldig takknemlig hvis dere orker det😊 Anonymkode: c7c53...7dc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Min er 12, og jeg hadde aldri kjøpt noe nå i håp om at det både passer og blir likt til høsten. Min har i vinter hatt en 150 kr kort jakke fra HM og en lang kåpe fra New Yorker som var god og varm når det var skikkelig kaldt. I denne alderen veksler det mellom når man bare "henger" på skolen og når man herjer på ski/skøyter/alpint så jeg hadde nesten satset på å ha to jakker til skolen og ikke bare en som kunne tenkes å dekke alle behov. Min trener mye utendørs så hun trengte en treningsboblejakke også (har en fra Craft) Anonymkode: e8942...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå