AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Jeg var på et igår. Og føler ikke jeg er meg selv på en måte, føler jeg blir stresset ukonsentrert og bare rar. Er ikke sånn til vanlig, er sprudlende og energisk. Under intervjuet igår var de 5 stk som skulle høre på meg og komme med spontane spm, følte meg bare rar og snål. Rødmet gjorde jeg også. De virket positive og håper at de tar det med at det er en uvanøig setting å være i. Er det veldig ødeleggende at jeg virket nervøs? 😫 kjenner npen seg igjen? Noen som har blitt så nervøs at det nesten gikk galt? Kv33 Anonymkode: 04093...c6d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var på et igår. Og føler ikke jeg er meg selv på en måte, føler jeg blir stresset ukonsentrert og bare rar. Er ikke sånn til vanlig, er sprudlende og energisk. Under intervjuet igår var de 5 stk som skulle høre på meg og komme med spontane spm, følte meg bare rar og snål. Rødmet gjorde jeg også. De virket positive og håper at de tar det med at det er en uvanøig setting å være i. Er det veldig ødeleggende at jeg virket nervøs? 😫 kjenner npen seg igjen? Noen som har blitt så nervøs at det nesten gikk galt? Kv33 Anonymkode: 04093...c6d Det er normalt å være nervøs i større eller mindre grad, og så varierer det hva som vises utenpå. Jeg har det med å være avslappet i starten, men bli mer og mer nervøs underveis! Blir litt svett og skjelven på hånda! 😂 Men det går fint an å si til intervjuerne at man er litt nervøs (med et stort smil)… Anonymkode: bdaaf...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå