Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten har vært sammen i 6 år nå. Med ett halvårs pause for ca 1.5 år siden. Jeg er snart midten av tjueåra han snart slutten. 

Når vi er sammen så har vi det som regel ganske greit. Eller... Jeg føler at vi er mer venner, og det er jo kanskje ikke så rart etter så mange år sammen. Men jeg sliter med å føle lyst og å ha sex føles rett frem som tvang. Jeg er inderlig glad i han, men hater at han alltid skal trosse grensene mine. Jeg pleide å forgude han, men det var en periode han ikke satte særlig pris på meg, og alle følelsene mine forduftet vel da.. Jeg tenker mye på å gå og har vært åpen med han om det. Han på sin side vil virkelig ikke "miste" meg. 

Vi har forskjellige interesser, og jeg sliter mye med at vi aldri kommer til å få dele de store opplevelsene ute pga det. Man kan vel ha et fint forhold for det?

Hvorfor er det så vanskelig å gå når jeg føler følelsene ikke er der lenger? Håper jeg at jeg skal finne de igjen - og hvorfor, når vi ikke passer sammen? Vi bor ikke sammen, vi bor ikke engang nærme, så der ikke hverandre alt for ofte heller. Han sier at jeg bare må gi han 1-3 år, så kan han flytte nærmere der jeg vil bo..

Anonymkode: 760dc...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at du har funnet den rette?

- Jeg har aldri lurt på om forholdet er liv laga. 

Hvor mange år skal du kaste bort?

Anonymkode: 433b3...9c4

Skrevet

Vil du ha barn og ønsker du i så fall å leve sammen med gubben din ytterligere minst 20 år? Dersom du ikke vil ha barn  er alt enkelt . Du kan bli med eller forlate gubben og det er ikke viktig. Dersom du vil ha barn  med en som passer deg bedre så trenger du å avbryte dagens forhold ganske fort  for å komme deg videre til neste nivå i livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
I Grosny skrev (4 minutter siden):

Vil du ha barn og ønsker du i så fall å leve sammen med gubben din ytterligere minst 20 år? Dersom du ikke vil ha barn  er alt enkelt . Du kan bli med eller forlate gubben og det er ikke viktig. Dersom du vil ha barn  med en som passer deg bedre så trenger du å avbryte dagens forhold ganske fort  for å komme deg videre til neste nivå i livet.

Nei, jeg ønsker ikke barn. Ikke han jeg er med heller (om det kun er fordi jeg ikke ønsker det vet jeg ikke)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg ønsker ikke barn. Ikke han jeg er med heller (om det kun er fordi jeg ikke ønsker det vet jeg ikke)

Da må du bare gjøre som du vil og følge egne planer og ønsker akkurat når det passer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...