mrs.doubt Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Nå har jeg prøvd å finne ut hvordan jeg lager dagbok, men det finner jeg ikke ut.... HJELP. Jeg trenger veldig detaljert forklaring. Helt fra hvor jeg klikker på lag dagbok osv. Noen som gidder please?
lillesky Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Hvis du skal lage bryllupsdagbok: - gå inn på bryllupsdagbok - trykk på nytt emne (knapp øverst) - skriv tittel (f.eks. mrsdoubts bryllupsdagbok) - skriv innlegg Ganske likt som det å skrive innlegg! Lykke til!
mrs.doubt Skrevet 7. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2005 He he, jammen hvor finner jeg bryllupsdagbok???
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 se på høyre side,rett under der det står kvinneguiden trenger din hjelp. der står det diskusjoner og en knapp du kan trykke på og blar deg ned til det står dagbokog rett under der står bryllup, se i allefall på høyre side..........-------------->der borte------->>>>>>>>> håper det hjelper he he,hadde problemer selv.
mrs.doubt Skrevet 7. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2005 Takk for svar. Nå tror jeg at jeg har fått det til. Kan noen please sjekke om det er noe å lese når dere ser i min dagbok?
lillesky Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Signaturen din er feil, du må bruke denne linken: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=157968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå