AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Jeg og mannen starten ivf-reisen for litt over to år siden, og har ikke lykkes enda. På den tiden har vi hatt ett uttak og to innsett. I tillegg har jeg hatt to operasjoner for å fjerne endometriosevev og ett lite inngrep for å tømme en cyste. Etter alt dette føler jeg at jeg ikke kjenner igjen kroppen min, til tross for at den utseendemessig ikke er endret. Føler meg som en forsøkskanin og at alt som omhandler kroppen min er blitt så klinisk. Mye vondt har jeg også hatt og mange ubehagelige bivirkninger som følge av hormoner. Alt dette har tatt drepen på nærheten og sexlivet vi hadde. Vi har stor omsorg for hverandre og er tiltrukket av hverandre, men det låser seg helt i kroppen min. Jeg savner den nærheten og intimiteten vi hadde, og skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få den tilbake. Hvordan var/er deres sexliv under ivf? Har det påvirket intimiteten mellom deg og partner? Og til slutt: Har noen av dere lykkes med å «finne tilbake» til det dere hadde? Og i såfall hvordan? Vennlig hilsen fortvilt og trist langtidsprøver💔 Anonymkode: 92feb...485
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Har ikke vært igjennom IVF selv men leste et innlegg på seksualitetsforumet forleden av @Trolltunge som gikk litt på temaet "restarte lyst" som var fint. Husker ikke hvilken tråd det var men kanskje hun kan finne det. Anonymkode: 38012...705
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Ja, var likt for oss. Så ble jeg gravid og har vært skikkelig dårlig i graviditeten. Så her har vi ikke klart å fikse det. Jeg håper det går seg til etterhvert, men jeg vet jo ikke. Sånn som ting er nå har jeg null lyst. All den tekniske prøvingen før vi fikk Ivf har drept lysten totalt. Og når Ivf startet opp, ble jeg stappfull av hormoner, hadde operasjoner som deg, og lysten var null. Jeg ser litt mørkt på forholdet, jeg må være ærlig på det. Men, vi har søkt hjelp på familievernkontoret. I håp om at vi ikke går fra hverandre når baby kommer. Det kan kanskje være et tips? Anonymkode: 52c29...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå