Gå til innhold

Strykebrett som kan legges vekk. Finnes det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt en duk, man bare kan legge på et bord. Jeg har en veldig liten leilighet, og har virkelig ikke plass til et vanlig strykebett. Hvordan løser jeg dette?

Anonymkode: 823a5...d5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ha det bak en dør kanskje?

Ikea hadde små bord-strykebrett før, men der virker ikke som om de har det lengre. Mulig du kan finne et på finn.no da😊

Anonymkode: 95753...bbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikea hadde små bord-strykebrett før, men der virker ikke som om de har det lengre. Mulig du kan finne et på finn.no da😊

Hmm... jeg har ikke en dør å ha det bak. Har kun ytterdøra og dodøra i en ettroms leilighet og sovealkove :( 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ha det under sengen eller bak en dør?

Anonymkode: 7111a...705

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke ha det under sengen eller bak en dør?

Anonymkode: 7111a...705

Hvis det kan brettes sammen, kan jeg sette det mellom klesskapet og vegg. Men de strykebrettene jeg har sett, har vært så vrange og dumme.

Skrevet

Alle strykebrett kan legges vekk. Skjønner ikke spørsmålet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (Akkurat nå):

Alle strykebrett kan legges vekk. Skjønner ikke spørsmålet.

Sikker på det? Kanskje jeg bare har sett noen dårlige da. Leiligheten min er såpass liten, at det må kunne brettes sammen, og settes langs en vegg. Hvis ikke, er det ikke plass. 

Har aldri strøket mine egne klær, med et unntak. Men holder på å skaffe nye klær nå, som krever dette. Derfor spør jeg. For flaut å spørre noen om dette ansikt til ansikt, da jeg er over 30.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sikker på det? Kanskje jeg bare har sett noen dårlige da. Leiligheten min er såpass liten, at det må kunne brettes sammen, og settes langs en vegg. Hvis ikke, er det ikke plass. 

Har aldri strøket mine egne klær, med et unntak. Men holder på å skaffe nye klær nå, som krever dette. Derfor spør jeg. For flaut å spørre noen om dette ansikt til ansikt, da jeg er over 30.

Har aldri sett et strykebrett der man ikke kan slå inn føttene og lene det mot en vegg...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Strykebrett er ikke nødvendig, du klarer deg fint med et pledd som underlag. 

Anonymkode: 37bf6...2f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har levd i 6 år uten strykebrettet.

Har brukt håndduker, og et laken som underlag på spisebordet. Vanskeligere å stryke på det enn et strykebrett, men ettersom jeg stryker 1-3 ganger i året har det fungert bra nok.

Anonymkode: fe3bb...b6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De fins på Jula eller Biltema. 

Anonymkode: 3d284...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...