Gå til innhold

Hvorfor er det lov med telefonsalg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

JEG HATER TELEFONSELGERE!!! 

De ringer alltid ubeleilig. De ringer selv om man er reservert. De ringer uansett om du i 10 år har sagt du er reservert og overhode ikke interessert i deres produkter. 

Jeg klarer fint å bytte tlf leverandør selv om jeg vil det. 

Dessuten de få gangene jeg har sagt ja til noe, så stemmer absolutt ingenting med det som blir sagt på tlf. Så nei takk, jeg kommer aldri noen sinne igjen til å kjøpe så mye som en flis via tlf salg. Fordi det dere sier er ikke til å stole på dere lyver for å gå solgt dårlige avtaler og produkter som er for dårlige. 

Eks skulle få fantastiske gaver til baby hver gang som passet utviklingen. Klistremerker med dyr på til 3mnd gammel baby, syntes jeg var å bomme på det. Dessuten så fikk jeg leker som falt fra hverandre, heldigvis lite leker da det var så dårlig. Selv om det var gode kvalitets leker jeg ble lovet, og ikke klistremerker. Godt vi fikk med en dings der du kunne se om det kunne sette seg fast i halsen på baby. Desuten hadde jeg kjøpt denne driten på butikken hadde det kostet 1/3 del og minus frakt. Så hva de som skal selge deg mener er fantastisk og det jeg mener er fantastisk, er to forskjellige ting

Anonymkode: 4271a...037

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får i snitt 5 tlf fra selgere hver dag, og det er 5 for mye…pga jeg er syk og trenger å være tilgjengelig for kommunikasjon med ulike helsepersonell(selgere ringer jo ikke fra 22-nr lenger…), så må jeg ta tlf. Driver også et firma og er avhengig av at nye kunder når meg. Jeg selger IKKE; de kontakter meg😅

Er så forbannet dritt lei av selgere. Ble oppringt av canal digital 35(!!!) ganger etter at jeg sa opp der😡

Det er og stressende å være på sykehuset etc og bli plaget med denne dritten.

Folk som er syke burde som et minimum bli litt skjermet. Jeg blokkerer etterhvert, men hjelper lite🙄

Edit: alle burde bli skjermet. Min mor på 80 år er like lei som meg😒

Anonymkode: ed2e0...6ae

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det burde vært forbudt 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som får så mye sånne tlf, registrerer dere tlf når dere kjøper ting på nett, eller blir medlem steder f.eks?  Jeg gjør aldri det.

Jeg reserverte meg også mot tlfsalg for mange år siden og får aldri slike tlf, annet enn et par stykker hver gang jeg bytter strømleverandør.

Anonymkode: 20c68...787

Skrevet

Reserver deg for telefonsalg i brreg. 

Gjorde det når jeg skaffet meg mobil, aldri fått telefonsalg. Ei heller er jeg å finne på nummeropplysningen. 

Men sånn utenom det, så er innpåslitne selgere lov, synes det er en uting å ringe/komme på døra for å selge - men om det skulle vært ulovlig? Det synes jeg er å dra den litt langt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...