Gå til innhold

En ekkel og fæl kommentar fra en godt voksen mann😡

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn med en mann som er mørk i huden. Vi lever i 2022 så ingen burde reagere på det i det hele tatt. Idag var vi ute å lekte på en lekeplass rett i nærheten av her vi bor. Hun satt på fanget mitt mens vi «husket/reiet.»

Plutselig får jeg øye på en godt voksen mann i 40/50 årene som roper «du burde skamme deg for å blande din egen rase på den måten». Jeg ble nesten redd der jeg satt med ungen min på fanget. Hadde så jævla lyst å skrike tilbake å ta han for meg, men av hensyn til ungen min gjorde jeg selvfølgelig ikke det. Endte opp med at vi dro hjem. Faen så mange motbydelige mennesker som finnes der ute. Blir kvalm😡🤮 Måtte bare få det ut, andre som har opplevd lignende? er fortsatt litt i sjokk her jeg sitter. Voksne mannen…🤮

Anonymkode: 80ae8...3b0

• Liker 2
  • Hjerte 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy for en ufyselig ting av han å si! 🤬

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det finnes dessverre slike folk i 2022 også og det kommer det alltid til å gjøre. 

Skrevet

Fryktelig 😣

Skrevet
AthenaRavenLuna skrev (33 minutter siden):

Det finnes dessverre slike folk i 2022 også og det kommer det alltid til å gjøre. 

Hadde jeg blitt vitne til at noen sa noe slikt så hadde jeg sett rødt 

Gjest Villfisker
Skrevet
Cid skrev (42 minutter siden):

Fy for en ufyselig ting av han å si! 🤬

Enig. Renner bare dritt ut av kjeften på enkelte. Er heller han som burde skamme seg over å være dum.

Skrevet

AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 3.45):

Faen så mange motbydelige mennesker som finnes der ute.

Så "denne mannen" var flere enn en?

AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 3.45):

en godt voksen mann i 40/50 årene

Eller skrek han at han representerte/snakket på vegne av mange også kanskje?

• Liker 3
Skrevet

Så ufyselig av han 😠 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, A-hunter said:

Så "denne mannen" var flere enn en?

Eller skrek han at han representerte/snakket på vegne av mange også kanskje?

Du tror denne mannen er den eneste med denne meningen ?

Anonymkode: c717a...1ee

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere spurt dere selv hvorfor det finnes slike mennesker? Det er folk som ikke har det bra, og som får ut sin frustrasjon på andre. Det er få eller ingen av de som sier eller skriver sånt som er ideologiske rasister, det er tvert i mot taperne i samfunnet. Det burde få dere til å tenke på at jo flere som faller utenfor, desto flere slike folk vil det være. Det er samfunnet selv som skaper grobunn for å holde på slik. Det er stadig flere i dette landet som faller utenfor det gode selskap. Det at dere fordømmer slike mennesker, i stedet for å hjelpe de, vil bare føre de lengre og lengre ut mot kanten av stupet. I stedet for å innbille dere at å stemple de som enda større tapere enn de allerede var er en god ide, så bør dere nøye tenke på hvorfor folk blir slik. 

Trådstarter: det er fryktelig ille det du og ditt barn har opplevd, ingen burde oppleve slike ting. Men skal vi få færre slike, så må samfunnet sørge for at færre faller utenfor. 

Anonymkode: d2a69...c5b

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange som har denne meningen da, så dessverre ikke sjokkerende. Har et godt bemidlet familiemedlem som betaler 1 mill til alle slektninger som føder et arisk barn, i sin « desperate kamp» for at ikke vår rase dør ut. Det kommer den jo til og gjøre, og jeg kan faktisk skjønne at det er litt trist, uten at jeg støtter den ideologien. 

Anonymkode: 2c455...f42

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du tror denne mannen er den eneste med denne meningen ?

Googlet setningen og fikk ingen treff. Kan du bevise noe annet - eller sitter du her og synser?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange som har denne meningen da, så dessverre ikke sjokkerende. Har et godt bemidlet familiemedlem som betaler 1 mill til alle slektninger som føder et arisk barn, i sin « desperate kamp» for at ikke vår rase dør ut. Det kommer den jo til og gjøre, og jeg kan faktisk skjønne at det er litt trist, uten at jeg støtter den ideologien. 

Det der høres helt absurd ut o.O

AnonymBruker
Skrevet

Ekle mennesker finner man nok dessverre i alle tidsepoker både før, under og etter vår tid. 

Heldigvis er ikke de fleste sånn! 

Anonymkode: fc9d8...794

AnonymBruker
Skrevet

Så kvalm fyr!🤮

Ille nok å tenke slik, men å uoppfordret skrike det til fremmede er helt sjukt.. Men det finnes noen sjuke individer over alt, og heldigvis representerer han et veldig lite fåtall. 

Du reagerte helt rett. Selv om det er fristende å svare ham, kunne situasjonen fort eskalert, og det skal ikke et barn behøve å være vitne til. Du beskyttet barne ditt, så kan dere heller ta en prat med barnet hjemme om at det finnes enkelte slike folk og hvordan man skal forholde seg til dem.

Ps: Jeg har selv «blandede» barn.

Anonymkode: 40761...72f

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, A-hunter said:

Googlet setningen og fikk ingen treff. Kan du bevise noe annet - eller sitter du her og synser?

Du googlet «du burde skamme deg for å blande din egen rase på den måten» ? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du kan trøste deg med at denne mannen har gått på livets harde skole, er ensom, uknullbar og generellt sint på alt og alle fordi han er en slik taper ingen kvinner vil ta i.

Anonymkode: 0d0c7...9d1

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, diskriminerende ytringer og siteringer av slettede innlegg.

- Rhodiola, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5/4/2022 den 3.45):

Jeg har barn med en mann som er mørk i huden. Vi lever i 2022 så ingen burde reagere på det i det hele tatt. Idag var vi ute å lekte på en lekeplass rett i nærheten av her vi bor. Hun satt på fanget mitt mens vi «husket/reiet.»

Plutselig får jeg øye på en godt voksen mann i 40/50 årene som roper «du burde skamme deg for å blande din egen rase på den måten». Jeg ble nesten redd der jeg satt med ungen min på fanget. Hadde så jævla lyst å skrike tilbake å ta han for meg, men av hensyn til ungen min gjorde jeg selvfølgelig ikke det. Endte opp med at vi dro hjem. Faen så mange motbydelige mennesker som finnes der ute. Blir kvalm😡🤮 Måtte bare få det ut, andre som har opplevd lignende? er fortsatt litt i sjokk her jeg sitter. Voksne mannen…🤮

Anonymkode: 80ae8...3b0

Vær sterk. Han påvirker deg kun, hvis du anerkjenner at hans meninger betyr noe for deg. Hvorfor skal du anerkjenne en idiot? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

LOL, ville aldri født et såkalt arisk barn selv om jeg fikk 1 million kroner. Jeg er sjeleglad for at barnet mitt arvet pappaens mørke og fine farger, kunne ALDRI fått barn med en blond og blåøyd europeer, finnes ikke attraktivt!

Anonymkode: b9661...8b0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...