Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg greier ikke være sammen med kjæresten min mer, jeg har rett og slett ikke de rette følelsene for han, og det er så mye ved han som irriterer meg og jeg ikke liker. Han fortjener noen som elsker han, for han er veldig snill. 
Men jeg vet han kommer til å ta det hardt. Jeg får stadig vekk meldinger om at han er så forelsket og at han elsker meg så høyt. 
Han har ikke så stort nettverk i den byen vi bor i, så han har ingen å støtte seg til heller. 
Dette ble rotete, men er det noen som har tips? 

Anonymkode: 09288...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg greier ikke være sammen med kjæresten min mer, jeg har rett og slett ikke de rette følelsene for han, og det er så mye ved han som irriterer meg og jeg ikke liker. Han fortjener noen som elsker han, for han er veldig snill. 
Men jeg vet han kommer til å ta det hardt. Jeg får stadig vekk meldinger om at han er så forelsket og at han elsker meg så høyt. 
Han har ikke så stort nettverk i den byen vi bor i, så han har ingen å støtte seg til heller. 
Dette ble rotete, men er det noen som har tips? 

Anonymkode: 09288...53f

Ærlighet varer nok lengst :p ville bare sakt det som det er :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ei som hadde sånn snill og god kjæreste. Hun dumpa han for 10 år siden.

Hun var veldig "happy" for å være kvitt han første 2 åra, helt til han traff en annen dame og fikk unge med henne. Siden da, 8 år har hun vært bitter over sin handling/valg om å dumpa han.

Denne mannen var perfekt. Hadde bra jobb, var snill og høvlig mot alle - og han forgudet hun men han manglet noe.

Du ser, hennes far er sånn "manne mann" og da mener jeg ikke på en positiv måte. Han har sterke meninger på ubetydelige og uviktige ting i livet og var og er ikke noen god forbilde for en mann. Men det var slike personlighetstrekk hun savnet i den andre.

Da er mitt spørsmål til deg, Ts. Ønsker du at han kjæresten din var mer lik faren din?  

Anonymkode: 8b759...af2

Skrevet

Bare si det rett ut, du vil ut av forholdet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...