AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Her er en påminnelse om at asoiaf har mye med mystikk å gjøre, og at han aldri fullfører 'dream of spring' vil bare gjøre arbeidet hans enda mer bemerkelsesverdig/esoterisk. De uferdige notatene til denne tykke mannen vil bli auksjonert for hundretusener av dollar. Han sa selv at han ikke vil at noen skal fullføre arbeidet hans, selv om det er uferdig. Anonymkode: 15236...6ab
Entern Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Det er bra at ASOIAF aldri blir ferdig fordi da kan folk lese Joe Abercrombie i stedet og han er mye bedre enn GRRM 😀
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det er bra at ASOIAF aldri blir ferdig fordi da kan folk lese Joe Abercrombie i stedet og han er mye bedre enn GRRM 😀 Var ikke klar over at om man leser ASOIAF så kan man ikke lese Joe Abercrombie. Anonymkode: 1e4f4...c30
Gjest laPistola Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 D&d har vel allerede fått notatene hans og «fullført « arbeidet hans. Jeg håper han blir ferdig, det er nok mystikk allikevel. Liker ikke den mystiske slutten til got hvor ingenting ga svar eller hang sammen. Vil ha grrm sin « fasit « avslutning, som uansett vil være mystisk og etterlate nok og diskutere i noen tiår eller århundrer framover.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 laPistola skrev (6 minutter siden): D&d har vel allerede fått notatene hans og «fullført « arbeidet hans. Jeg håper han blir ferdig, det er nok mystikk allikevel. Liker ikke den mystiske slutten til got hvor ingenting ga svar eller hang sammen. Vil ha grrm sin « fasit « avslutning, som uansett vil være mystisk og etterlate nok og diskutere i noen tiår eller århundrer framover. GRRM sa at de trengte 10 sesonger med 10 episoder. Men de nektet, og de ble bare de sesongene og episodene som det ble. Synes de kunne i det minste avsluttet siste sesong med 10 episoder i det minste. Jeg tror, selv om bøkene ender opp akkurat identisk som serien, så vil det være bygget opp til og være den eneste naturlige slutten. Anonymkode: 3d12c...e43
Gjest laPistola Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): GRRM sa at de trengte 10 sesonger med 10 episoder. Men de nektet, og de ble bare de sesongene og episodene som det ble. Synes de kunne i det minste avsluttet siste sesong med 10 episoder i det minste. Jeg tror, selv om bøkene ender opp akkurat identisk som serien, så vil det være bygget opp til og være den eneste naturlige slutten. Anonymkode: 3d12c...e43 Jeg vet det. Det var en veldig dårlig avslutning og hastearbeid på en serie som startet bra. Produsentene gadd ikke mer. det er vel litt det grrm har sagt, at de har samme slutt, men ulike veier til slutten. Jeg håper ( men mister litt håp for hvert år) at jeg skal få lese grrm sin versjon. Det er klart de vil være annerledes, got kuttet jo ut mange av de karakterene som er spennende der bøkene står nå.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 1.49): Her er en påminnelse om at asoiaf har mye med mystikk å gjøre, og at han aldri fullfører 'dream of spring' vil bare gjøre arbeidet hans enda mer bemerkelsesverdig/esoterisk. De uferdige notatene til denne tykke mannen vil bli auksjonert for hundretusener av dollar. Han sa selv at han ikke vil at noen skal fullføre arbeidet hans, selv om det er uferdig. Anonymkode: 15236...6ab Hvorfor er det relevant at han er tjukk? Anonymkode: b2147...613 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 13.57): Hvorfor er det relevant at han er tjukk? Anonymkode: b2147...613 Han er kjent som "den tykke mannen" ("the fat man") i fantasilitteratur-kretser. Alle vet straks hvem det er snakk om. Anonymkode: 15236...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå