Gå til innhold

Hun bestemmer påkledningen bla.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en mann som er sammen med en dominant dame. Det er kult og spennende.  Hun bestemmer ofte min påkledning.. i det siste har hun ofte sagt at jeg må gå uten truse. Må ofte gå med bare strech jeans og t shirt.  Uten f eks sokker og truse. Problemet er da at jeg lett blir litt hard, får litt stå. Da synes den lett i strech jeansen. Prøver jo å skjule det og roe meg ned. Dette er også noe jeg må ute på gata, på kjøpesenter og hos venner. Så hva synes dere damer om å se en  mann gå med trange jeans ig synlig ståtiss? Er det på grensen til ulovlig? Jeg ønsker selvsagt å gjøre det som hun bestemmer da men.. 

Anonymkode: 39c8e...1c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det grenser til blotting.

Eller det ER vel blotting.

Og det liker INGEN, ikke er det lov heller.

Anonymkode: f03f1...9e9

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nice try....

Anonymkode: 03935...f7b

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det grenser til blotting.

Eller det ER vel blotting.

Og det liker INGEN, ikke er det lov heller.

Anonymkode: f03f1...9e9

men hvorfor? er ikke uenig, men jenter går rundt med rumpeballer ute, camel toe etc.

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært ekkelt. 

Anonymkode: ff07e...375

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Epplekiwi skrev (4 timer siden):

men hvorfor? er ikke uenig, men jenter går rundt med rumpeballer ute, camel toe etc.

De er ikke kåte. Der er forskjellen. 

Anonymkode: 84fb3...839

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er ikke kåte. Der er forskjellen. 

De kan vel være kåte. Og de gjør andre kåte. 

Endret av Snillmann her..
Anonym
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får jo beskjed om at den ikke skal være stor men noen ganger blir den det. Må da onanere, ta kald dusj eller bli slått i penis og baller. Så stort sett går det bra.  Men litt vil den ofte synes.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei. Jeg er en mann som er sammen med en dominant dame. Det er kult og spennende.  Hun bestemmer ofte min påkledning.. i det siste har hun ofte sagt at jeg må gå uten truse. Må ofte gå med bare strech jeans og t shirt.  Uten f eks sokker og truse. Problemet er da at jeg lett blir litt hard, får litt stå. Da synes den lett i strech jeansen. Prøver jo å skjule det og roe meg ned. Dette er også noe jeg må ute på gata, på kjøpesenter og hos venner. Så hva synes dere damer om å se en  mann gå med trange jeans ig synlig ståtiss? Er det på grensen til ulovlig? Jeg ønsker selvsagt å gjøre det som hun bestemmer da men.. 

Forstår ikke at du vil og går med på det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (5 minutter siden):

Forstår ikke at du vil og går med på det

Hvorfor ikke?  Hun liker å bestemme over meg og jeg synes det er ok. Du har vel hørt om underdanig / dominant? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvorfor ikke?  Hun liker å bestemme over meg og jeg synes det er ok. Du har vel hørt om underdanig / dominant? 

Ja har det men syns det er langt over streken

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må det være en strek?  Kan det ikke være sånn at hun bestemmer det hun vil?  Vi tenner jo på det begge to.  Poenget er også at jeg skal lære meg å kontrollere ereksjonen.  Så den ikke blir stor uten lov. 

AnonymBruker
Skrevet
Snillmann her.. skrev (7 timer siden):

De kan vel være kåte. Og de gjør andre kåte. 

Er du 14? Vi går ikke rundt på gata kåte, det er noe du fantaserer om inni hodet ditt. Og der er forskjellen... Du ser damer i trange klær og blir kåt. Vi blir IKKE det av en mann med en halvstiv i buksa. Det er bare ekkelt. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kle deg i tykkere jeans da vel? Og du har vel ikke konstant stå?

Gjest Loublover
Skrevet
feliek54 skrev (2 timer siden):

Min mann bestemmer hva jeg har på, der det er ganske vanlig i dom/sub forhold

AnonymBruker
Skrevet

Fint du har dame, for alle andre som ser deg sånn vil synes du bare er ekkel. Å påtvinge andre en halvstiv en ute er bare grisete. 

Anonymkode: 54407...5a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Loublover skrev (11 minutter siden):

Kle deg i tykkere jeans da vel? Og du har vel ikke konstant stå?

Tykkere jeans?  Hun vil at jeg skal bruke trange strech jeans. Men kanskje tykke vanlige jeans hadde hjulpet litt men stå syns nok litt uansett? Men jeg kan spørre henne om det.  Har ikke konstant stå men det kan skje iblandt.  Poenget er litt at jeg skal kontrollere den så den ikke blir hard.  

Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tykkere jeans?  Hun vil at jeg skal bruke trange strech jeans. Men kanskje tykke vanlige jeans hadde hjulpet litt men stå syns nok litt uansett? Men jeg kan spørre henne om det.  Har ikke konstant stå men det kan skje iblandt.  Poenget er litt at jeg skal kontrollere den så den ikke blir hard.  

Ja med tykkere stoff på jeansen så synes jo ikke alt så godt

AnonymBruker
Skrevet
Loublover skrev (5 minutter siden):

Ja med tykkere stoff på jeansen så synes jo ikke alt så godt

Ok du har sikkert rett i det. 

Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok du har sikkert rett i det. 

Tykkere jeans er gjerne enda trangere også 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...