AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hei! snart er jeg ferdigutdannet og har fått meg jobb på hjemmetjenesten, 80 prosent. Jeg fikk tilbud etter å h fullført siste praksis der, jeg gruer meg så mye ettersom det er så mye ansvar man må ha, og jeg er ikke vant til det selvfølgelig. Jeg føler at jeg ikke er like flink som de andre og at jeg har dårligere struktur. Jeg fikk gode tilbakemeldinger derfra da jeg hadde praksis men deg er noe som tynger meg. Hva hvis jeg gjør feil? Hva hvis jeg ikke er flink nok? Hva kommer de andre tenke meg meg? Kanskje de angrer over å gitt meg jobben? Jeg føler at jeg bare var heldig å ha klart alle eksamener uten å vite mye. Jeg gruer meg sp mye. Noen som har tips eller erfaringer som kan hjelpe meg? Anonymkode: 1f1c2...558
Frisk Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Du har fått jobb, alrså de ønsker å ha deg der! De har sett at du er flink. Når det gjelder ansvar, støtt deg på gode og flinke kolleger. Pust med magen, dette går bra. Lykke til 👩⚕️
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Slik føler alle nyansatte det. Det kommer til å gå helt fint! Anonymkode: 23b3d...f97 1
Hannah80 Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Kjære deg, de vet jo at du nettopp er ferdigutdannet. Dette kommer til å gå veldig fint👍😍 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! snart er jeg ferdigutdannet og har fått meg jobb på hjemmetjenesten, 80 prosent. Jeg fikk tilbud etter å h fullført siste praksis der, jeg gruer meg så mye ettersom det er så mye ansvar man må ha, og jeg er ikke vant til det selvfølgelig. Jeg føler at jeg ikke er like flink som de andre og at jeg har dårligere struktur. Jeg fikk gode tilbakemeldinger derfra da jeg hadde praksis men deg er noe som tynger meg. Hva hvis jeg gjør feil? Hva hvis jeg ikke er flink nok? Hva kommer de andre tenke meg meg? Kanskje de angrer over å gitt meg jobben? Jeg føler at jeg bare var heldig å ha klart alle eksamener uten å vite mye. Jeg gruer meg sp mye. Noen som har tips eller erfaringer som kan hjelpe meg? Anonymkode: 1f1c2...558 Google imposter syndrom,det kommer til å gå fint❤ Prøv å stol på deres avgjørels, de valgte å ta deg med videre fordi de ser at du er god i jobben din.Lykke til😊 Anonymkode: e5b4c...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå