Gå til innhold

Kort frisyre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker å klippe meg kort, men ikke "kjærringsveis". Har noen tips til frisyre? Gjerne bilder om du har.

Anonymkode: 87a5e...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, ser alltid lesbete/kjerring ut

Anonymkode: cddab...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er utrolig mye fint som går inn under kort hår. Det kommer jo litt an på stilen din og ansiktskrem blant annet. Mange ser jo langt traustere og kjedeligere ut med langt hår. 

Anonymkode: 1f7b9...52a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det viktigste er en dyktig frisør!

Jeg har hatt kort hår lenge og slitet med å finne en som både er flink på kort hår og kreativ.

Anonymkode: e39fc...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Don’t do it….

Anonymkode: 97672...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det enkleste må vel være å Google korte damefrisyrer for å se om du liker noe. Det finnes så mange forskjellige stiler innen kort hår. 

Anonymkode: 0dd62...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, ser alltid lesbete/kjerring ut

Anonymkode: cddab...b67

Ja, for langt, tynt og slitt hår ser så mye penere ut? Det er ikke alle som har mulighet til å få en lang, tykk og skinnende manke, og halvlangt hår kan ofte se minst like kjerring ut som kort hår. 

Anonymkode: 756cf...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår kan jo være så mangt :) Varianter av en såkalt pixie-cut kan tilpasses de fleste hårkvaliteter og ansiktsfasonger, under er noen hårfrisyrer som jeg synes har lav "kjerringfaktor" (men nå er jo jeg over 50 og sikkert kjerring sjøl, så da teller det kanskje ikke :fnise: ). Personlig tenker jeg at noe av det som kan gjøre kort hår "kjerring", er dersom sveisen blir for "pen og pyntelig" - kort hår må gjerne ha litt "edge". Styling og tilstrekkelig hyppig klipp har også betydning, en utvokst, ustelt kort hårfrisyre blir fort "kjerring". 

This contains an image of:This contains an image of:9ea2ac18ac28ab9aff84ffcd5db8ddd2.jpg3d44daa9a72ac60ec9d77a23baf971ef.jpgThis contains an image of: 12 Awesome Long Pixie Hairstyles & Haircuts To Inspire You !This contains an image of:This contains an image of: Summer Hairstyle Tips And Solutions For Great Hair

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

skaff deg en frekk fade

Anonymkode: 5ba1a...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...