AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hei. Jeg satt litt i mine egne tanker i kveld å ble nysgjerrig på hvordan andre takler det. Hvis din samboer skal reise bort om det er tur eller hva det måtte være, å du må være hjemme alene i noen uker. Hvordan takler du det?😊 Tenker på dere uten barn. Min samboer skal på rehabilitering noen uker hvor jeg blir alene hjemme. Vært sammen i mange år, men aldri egentlig vært mange uker borte fra hverandre. 😉 Det er jo selvfølgelig godt å kjenne på at man savner hverandre, å alenetid. Kjenner ikke at det er verdens undergang, men kjenner at det blir veldig veldig rart. Bare litt tanker rundt en Tirsdagskveld.😊 Anonymkode: 54fff...166
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Det går helt fint, vi har godt av å være fra hverandre. Nå er jeg utenlands på jobb og det blir godt å komme hjem om et par dager Anonymkode: 01c19...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan takler du det?😊 Jeg er singel og barnløs, og bor alene. Nå savner jeg jo en kjæreste da, men syns det samtidig er godt med alenetid. Tror du ikke det bare blir litt deilig? Anonymkode: 78e5b...ad7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er singel og barnløs, og bor alene. Nå savner jeg jo en kjæreste da, men syns det samtidig er godt med alenetid. Tror du ikke det bare blir litt deilig? Anonymkode: 78e5b...ad7 Joda, jeg tror det går bare fint. Rart de første dagene, men så går det seg til. Har kjæledyr også som selskap.😊 Bare en uvant situasjon når man ikke er mye borte ifra hverandre. Anonymkode: 54fff...166 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda, jeg tror det går bare fint. Rart de første dagene, men så går det seg til. Har kjæledyr også som selskap.😊 Bare en uvant situasjon når man ikke er mye borte ifra hverandre. Anonymkode: 54fff...166 Ja jeg skjønner at det er uvant😊 Vi mennekser er vanedyr, men vi venner oss også veldig fort til en nye tilværelser, heldigvis. Det samme gjelder de parene som går fra hverandre, etter mange år sammen. Det er veldig uvant og rart i starten (nå tenker jeg på det å være alene igjen), men man blir fort vant. Jeg tror man har godt av litt tid fra hverandre iblant, sånn som dere skal ha nå😊 Det er selvutviklende, men også bra for selve forholdet. Det går nok helt fint, skal du se😊 Anonymkode: 78e5b...ad7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Det er fantastisk! Jeg kan spise det jeg liker best, det er rent og ryddig, jeg kan se mine favoritter på TV mens jeg drikker brus og fiser uten skam. Snorkfritt soverom og ingen som våkner når jeg må opp å tisse midt på natten. Anonymkode: 69dab...07f 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Uvant og digg på samme tid. Selvfølgelig savner jeg han, men samtidig er det godt å ha huset helt for meg selv og ingen jeg trenger å ta hensyn til. Anonymkode: 17c55...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, jeg tror det går bare fint. Rart de første dagene, men så går det seg til. Har kjæledyr også som selskap.😊 Bare en uvant situasjon når man ikke er mye borte ifra hverandre. Anonymkode: 54fff...166 Herlig! Masse tid til venner! Anonymkode: 5ffdf...a69 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #9 Skrevet 4. mai 2022 Kjæresten drar om få dager. Blir å savne ham, men unner ham tid med familien (han skal til hjemlandet noen uker). Jeg skal hjelpe familie med å flytte, rydde/vaske hjemme, jobbe mer, trene ekstra, gå på kurs. Det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: dc862...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå