Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dukker opp ting i feeden på Facebook og nå er det chemitrails. Fordi venner blir medlem i grupper. Nå er folk hysteriske om flystriper, sånne hvite i himmelen. At det er gift som slippes ned på oss. Hvorfor skulle de gjøre det? Da vil de jo ta livet av seg selv også. Og hvem er «de» som slipper ut dette?

Anonymkode: 54dee...fad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå? Velkommen etter. Første gang jeg kom over slike videoer på youtube var vell i 2006. 

Anonymkode: 8ba54...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Har en i slekta som tror på de greiene der, han sluker det meste av sånne klin kokos konspirasjonsteorier. Greit nok å ta seg en tur nedi kaninhullet altså, men er absolutt lurt å komme opp og puste i blandt 

Anonymkode: 56d8f...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hadde vært noe dem slapp ut tror jeg ikke det hadde vært gift. At folk antar det med en gang er trangsynt. 

Anonymkode: 88c48...01f

AnonymBruker
Skrevet

Nanoteknologi for å mappe verden mer detaljert 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nanoteknologi for å mappe verden mer detaljert 

?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå? Velkommen etter. Første gang jeg kom over slike videoer på youtube var vell i 2006. 

Anonymkode: 8ba54...8a8

Takk så hyggelig! 
Egentlig interessert meg nada, for meg har dette bare vært kondensstriper. Men mamma fordyper seg i alt sånt, og nå er det altså dette som gjelder. Sier hun er sliten i hodet av fordypning, Ok, noen ting kan man være skeptisk til, men det går litt over styr synes jeg med henne. Hun hopper på ALT som er konspirasjon. Tror også at det er folk som gir seg ut for å være Biden, så han skal drite seg ut. Men jeg ser jo at det er Biden, for hvem kan egentlig kle seg som en president og hoppe på et privatfly? En helt tilfeldig «skuespiller» som ikke har blitt oppdaget på flyplassen med privatfly? Og tilfeldigvis er heeeelt like Biden? 

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg leste noe om at det har med det atmosfæriske trykket å gjøre, at noen ganger er det høyt trykk og da blir det sånne striper, andre ganger ikke fordi trykket er lavere. Alle fly skal vel kunne finnes på et sånt live register på nett, så det burde være lett å finne ut hva slags fly det er hvis man ser et fly med striper. Hvis det er vanlige SAS rutefly skal det godt gjøres at ikke en eneste pilot og kaptein har fortalt om det hvis de hadde blitt på pålagt å spraye ned himmelen med noe helt unødvendig, tror de har ganske god peiling på hva som skjer med flyet både før, under og etter flyveturen. 

Anonymkode: 2d2a0...2e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva motivasjonen skulle være for disse stripene. Har hørt alt fra værmanipulering til sløvende kjemikalier så vi ikke skal stille spørsmål ved regjeringen. Det siste ble "bevist" ved å vise til at antall fly var mye tettere over USA enn Canada, og amerikanere som støttet Clinton måtte være hjernedøde, ergo var de bedøvet av kondensstripene. Nå valgte faktisk amerikanerne Trump som president, så kanskje det er noe i det😂 At de blir dumme av kondensstriper, altså... (spøk)

Det som er sikkert er at det ble dårlige vilkår for chemtrails under pandemien, da det knapt lettet noen fly. Men da fant de samme menneskene nye konspirasjonsteorier, som 5G og vaksiner.

Anonymkode: 1ab52...e68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå heter det jo «con trails» så for de som har litt mellom ørene forstår at det er snakk om kondens grunnet forskjell i temperatur på luften i høyden og varmen fra motoren på flyet.

Ikke verre enn å lese seg opp på Jet Fuel og hvordan er jetmotor fungerer. Men for konspi gjengen med sine sølvhatter så er det enklere å lete opp konspi teorier. Like dumt som de som tror at jorden er flat og hvis du nærmer deg kanten så ligger snikskyttere klar for å ta deg. 

Anonymkode: fa9c3...ac9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/4/2022 at 6:40 AM, AnonymBruker said:

At det er gift som slippes ned på oss. Hvorfor skulle de gjøre det? Da vil de jo ta livet av seg selv også

De tror vel ikke det er gift til å drepe oss, men det er for å kontrollere været eller kjemikalier til å gjøre oss lettere å kontrollere. Gjøre oss dummere så vi tror på det mediene sier osv. Helt absurd :P  

Anonymkode: e73d7...9f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kondens striper, kan nesten kalle det eksos, slik bilen din også slipper ut når det er kaldt. Med mindre du har elbil. Du ser det veldig godt når du møter andre fly der oppe. Er så uendelig mørkt for disse chem trails folka. Hjelpe meg. 

Anonymkode: e2c35...455

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...