AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Som mann setter jeg selvfølgelig pris litt kroppskontakt, men jeg blir litt paff når en person jeg aldri har møtt før gir meg en klem med en gang. Som nevnt så er det hyggelig, men rart å tenkte på hvor ulike intimgrenser vi har. Anonymkode: 25d1b...869
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Enig, kunstige og litt krampaktige greier. Anonymkode: b8625...3d2 2
Anonymbrukersåklar Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Er vel greit å få ta litt på den, som man kanskje sendt meldinger te alder så lenge.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann setter jeg selvfølgelig pris litt kroppskontakt, men jeg blir litt paff når en person jeg aldri har møtt før gir meg en klem med en gang. Som nevnt så er det hyggelig, men rart å tenkte på hvor ulike intimgrenser vi har. Anonymkode: 25d1b...869 Jeg går bare på date hvis jeg har hatt kontakt med den aktuelle mannen en stund, skrevet noen uker og fått en god kontakt. Da syns jeg det er naturlig å gi en klem når man sees, selv om det er første gang man sees. Det blir noe annet med de som sier hei til noen på tinder og avtaler en date i løpet av de første minuttene, syns jeg. Anonymkode: 62651...607
Mamajune11 Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som mann setter jeg selvfølgelig pris litt kroppskontakt, men jeg blir litt paff når en person jeg aldri har møtt før gir meg en klem med en gang. Som nevnt så er det hyggelig, men rart å tenkte på hvor ulike intimgrenser vi har. Anonymkode: 25d1b...869 Jeg strekker ut hånden for å håndhilse FØR de rekker klemme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå