Gå til innhold

Hva er greia med klemming før første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann setter jeg selvfølgelig pris litt kroppskontakt, men jeg blir litt paff når en person jeg aldri har møtt før gir meg en klem med en gang. 

Som nevnt så er det hyggelig, men rart å tenkte på hvor ulike intimgrenser vi har.

Anonymkode: 25d1b...869

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig, kunstige og litt krampaktige greier.

Anonymkode: b8625...3d2

• Liker 2
Skrevet

Er vel greit å få ta litt på den, som man kanskje sendt meldinger te alder så lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som mann setter jeg selvfølgelig pris litt kroppskontakt, men jeg blir litt paff når en person jeg aldri har møtt før gir meg en klem med en gang. 

Som nevnt så er det hyggelig, men rart å tenkte på hvor ulike intimgrenser vi har.

Jeg går bare på date hvis jeg har hatt kontakt med den aktuelle mannen en stund, skrevet noen uker og fått en god kontakt. Da syns jeg det er naturlig å gi en klem når man sees, selv om det er første gang man sees. Det blir noe annet med de som sier hei til noen på tinder og avtaler en date i løpet av de første minuttene, syns jeg.

Anonymkode: 62651...607

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg strekker ut hånden for å håndhilse FØR de rekker klemme. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...