AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Del Skrevet 3. mai 2022 Er så lei av brødskiver og knekkebrød, og tenkte jeg skulle prøve meg å lage wraps og ha med på jobb. Men kan de lages dagen før? Eller blir de våte og ekle da? Og hva er ditt favoritt fyll?🤩 Anonymkode: 7eb3f...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 4. mai 2022 #2 Del Skrevet 4. mai 2022 Best å lage samme dagen du skal spise de. Jeg har pleid å smøre på kremost, har på salat og skinke eller kylling i strimler. Topper med agurk og tomat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 4. mai 2022 #3 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg har to forskjellige varianter jeg har brukt å lage til å ha med på jobb. Som oftest lager jeg dem kvelden før og pakker i plastfolie, og jeg synes det fungerer veldig fint. 1: Kyllingsalat (kreolsk), ruccola, tomat, mais, agurk, paprika 2: Hvitost, spekeskinke, tomat, ruccola og pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Del Skrevet 4. mai 2022 Hva slags lefser bruker dere? Anonymkode: 22cb3...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 5. mai 2022 #5 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva slags lefser bruker dere? Anonymkode: 22cb3...832 Liker best Coop sine lefser med hvitløk. Men Rema sine er veldig myke som gjør det enkelt å brette uten at lefsen sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå