Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på innflytningsfest og tenker å ha en hvit jeans og en topp. Vil helst bruke høye hæler, men er det innafor og bruke det hos noen andre? Tenker på gulvet🙈 Har ikke lyst å gå barbeint inne heller. Burde jeg tatt med sokker? 

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde noen kommet med høye hæler hos meg, hadde jeg bedt dem ta av seg på bena og gitt den et par sokker om de ikke hadde med selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det en fest hvor man har på sko inne? Hvis ikke har det vel ikke så mye å si hva slags sko det er snakk om, det blir uansett rart. 

Anonymkode: feeaa...668

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, MiriamH said:

Jeg skal på innflytningsfest og tenker å ha en hvit jeans og en topp. Vil helst bruke høye hæler, men er det innafor og bruke det hos noen andre? Tenker på gulvet🙈 Har ikke lyst å gå barbeint inne heller. Burde jeg tatt med sokker? 

Ja i min omgangskrets er det ok både å gå med høye hæler og gå barbeint inne

Anonymkode: e2f24...3bf

• Liker 1
Skrevet

ta med sokker. :)

AnonymBruker
Skrevet

I min omgangskrets tar vi av oss sko inne hos hverandre., både høyhælte og andre sko. Heler lager hakk i parketten, og sko generelt drar inn skitt og småsteiner. Vi går heller aldri barbeint hos hverandre, det er ganske uhygienisk.. ta med sokker, eller ha på sokker og ta heller på sneakers eller noe? Hvis sko uansett ikke skal brukes på festen?

Anonymkode: 63aef...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp sånn til å legge på utenpå hælen. Sånne små gjennomsiktige plastgreier som er for å bruke med høye hæler for å beskytte gulv. Husker ikke hva det heter.

Anonymkode: a93f4...555

Gjest Loublover
Skrevet

Jeg går alltid i sko med høye hæler og bruker aldri sokker eller strømper. Hvis jeg ikke kan gå inne med sko tar jeg de av, det er da ikke noe rart å være barbeint?

AnonymBruker
Skrevet

1. Du kan  ta med  sko og skifte til når du kommer som er helt rene under. Feks pumps, ballerinas. Går du for høye hæler kan du lime møbelfilt under

2. Ta av sko når du kommer og gå barføtt eller ha på tynne strømper

Anonymkode: 28305...16c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hælbeskyttere som klikkes på, så lager ingen merker. 

Ofte tar jeg bare med ballerina.

Aldri i sokker om det først er selskap. 

Har alltid med skift, og inneskoa er rene under. 

Anonymkode: c323d...198

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...