Anonymaaaa Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Med jevne mellomrom blir jeg kontaktet på telefon av en selger. (Fiberutbygging) Jeg har også flere sms fra to selgere om og skrive under på samme produkt. Og Mail. Har sjekket opp nummerene og de er knyttet til forskjellige firmaer som ikke har med fiber. Jeg har takket nei, skreket nei, skjelt de ut, takket nei, bedt de slutte og kontakte meg. Det ringes og hamres på døra og jeg har sagt at de har skremt barna. Nå har de begynt og oppsøke meg igjen. I dag måtte jeg oppføre meg fordi ungen min også stod i døra og hørte på. Jeg pekte på overvåkingskamera og sa jeg aldri kom til og skrive under på noe avtale. Men nå begynner jeg og bli redd. Bilen parkerte kun hos meg og ingen andre naboer ble oppsøkt… Hva er dette for noe?
Anonymaaaa Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2022 Og hva kan jeg gjøre for og få en slutt? Jeg er jo redd folka ikke er helt gode så tør ikke sladre på de…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Anmeld de til politiet Anonymkode: f56bf...04d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Ring oppdragsgiveren deres. De må jo si hvem de prøver å selge for. Anonymkode: 6e473...796
Minya Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Meld fra til de firmaene de påstår at de representerer, gi beskjed om at du har fått nok og at du nå kontakter politiet for å levere en anmeldelse for både ulovlige salgsmetoder og stalking/forfølgelse, samt be politiet om kontakt- og besøksforbud mot den aktuelle selgeren, hvis det er samme idioten som kommer gang på gang. Det hjelper også ofte å melde fra til en form for media for å få oppmerksomhet rundt stalkerselgeren, da får også firmaene press på seg fra media og dårlig PR, spesielt hvis de ikke har gjort noe med problemet hvis du allerede har gjort et forsøk på å kontakte dem. Du trenger ikke stå frem med hverken navn eller bilde hvis du gjør dette, la deg heller ikke presses til det hvis journalistene ikke tar nei for et nei. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå