Gjest gjest 0 Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Hei! Søsteren min har fått seg pc og hun har tydeligvis ikke skjønt at man skal være rimelig skeptisk på nett... Hvor n'te gang har jeg vært hos henne for å fjerne ulike virus og reklame stæsj som bare skaper kaos. Men nå får jeg ikke til.... hun får opp denne feilmeldingen "Feil ved innlasting av C:\Programfiler\Acceleration Software\Anti-Virus\sstsmon0.dll Den angitte modulen ble ikke funnet." I tillegg har hun fått en tollbar som i utganspunktet skal kunne fjernes fra add/remove men der ligger den ikke. Søkesystemet heter Open search Web hvis jeg ikke tar grundig feil... Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt disse??
Gjest Dalwhinnie Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Kjør Ad-Aware, SpyBot og prøv å se om du finner den i lista over programmer under add/remove. Kanskje den ligger under et annet navn? Evt prøv å fjerne det manuelt fra disken. Kjør Ccleaner etterpå for å få fjernet evt rester. Min erfaring er at en gjerne må gjenta prosessen et par ganger for å få fjernet alle fragmentene, så: Repeat as desired.
Gjest gjest 0 Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Hmmm og har kjørt Adaware noen ganger uten hell, men kanskje jeg får prøve å laste ned de andre også....
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Jepp, gjør det. AdWare fjerner ting som Spybot ikke fjerner og omvendt.
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Har hatt samme driten selv. Prøvde både spybot og adaware, men lite fugerte. Si ifra om du klarer å fjerne det! Er nysgjerrig på hvordan du evnt. klarer det..
Gjest Kaffegjesten Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Tviler veldig på at Ad-aware og Spybot fjernet disse program. Det du skal gjøre er å gå hit for da finner du program som fjerner dette. Etterpå kan du gå inn her og sjekke litt om hvordan det står til. Så kan du laste denne - som noen liker, bl a jeg. Da kan du konfigurere pc'n din slik at du ikke får slike program installert eller at noen "stjeler" nettleseren din. Og selvfølgelig har du et oppdatert godt antivirusprogram gående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå