Gå til innhold

Lav fettprosent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde aldri trodd jeg skulle slite med dette... Men etter at jeg gikk ned i vekt så får jeg så ubehag av å ligge på ryggen når jeg gjør øvelser på gulvet f. eks. Eller sitter på en litt hard stol, eller kjører langt i bil, typ over 1,5 timer.

Det gnager så på bena nederst på ryggen/korsryggen, å det føles ut som konstant blåmerke. Blir rød der å. For lite underhudsfett eller for lav fettprosent?

Jeg kan jo ikke akkurat punkt legge på meg.

Andre som sliter med det? Ev. andre ting du ikke trodde skulle bli et "problem" men som har blitt til litt irritasjon?

Anonymkode: e04ee...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er helt vanlig når man er tynn. Man ordner det ved å ha pute på stolen osv. Kunne aldri gjort øvelser på gulv uten en tykk treningsmatte. Man er jo bygget ulikt også, slik at du kanskje stikker litt ekstra ut i korsryggen? Hva er din bmi da? 

Anonymkode: f0829...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 21.20):

Hadde aldri trodd jeg skulle slite med dette... Men etter at jeg gikk ned i vekt så får jeg så ubehag av å ligge på ryggen når jeg gjør øvelser på gulvet f. eks. Eller sitter på en litt hard stol, eller kjører langt i bil, typ over 1,5 timer.

Det gnager så på bena nederst på ryggen/korsryggen, å det føles ut som konstant blåmerke. Blir rød der å. For lite underhudsfett eller for lav fettprosent?

Jeg kan jo ikke akkurat punkt legge på meg.

Andre som sliter med det? Ev. andre ting du ikke trodde skulle bli et "problem" men som har blitt til litt irritasjon?

Anonymkode: e04ee...3e5

Vært tynn hele livet og det du beskriver er helt normalt :) Slapp kun unna i forbindelse med graviditeter ettersom jeg sa la på meg. 

Anonymkode: a7623...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...