Gå til innhold

Angrer du på at du prøvde ut sex med en kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føles det å gå ned på en kvinne, og hvordan føles det å få oralsex av en kvinne? Jeg er ikke lesbisk eller bi, men det er en sånn fantasi jeg har hatt hele tiden, å ha sex med en dame en eller annen gang.

På noen filmer ser det så sykt mye mer sensuelt ut når to kvinner gir oralsex til hverandre, enn hva menn gjør.. De vet liksom hva som føles deilig ut siden de har samme kjønnet selv kanskje.. Det ser hvertfall slik ut. Det ser uansett bare så sykt deilig ut.. Men jeg vet ikke om det kanskje bare bør være med fantasien.. 

Hvordan var det for dere kvinner som har hatt sex med en kvinne for å prøve det ut? Føltes det rart ut? Angrer du?

Anonymkode: 705b5...128

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en venninne i fylla for mange år siden. Det føltes godt å slikke, selv om hun smakte litt røyk, haha! (Jeg røyker ikke selv, merket det sikkert bedre av den grunn). Og å bli slikket av henne var deilig, føltes på en måte mye mykere ut enn med en mann, damer har jo ikke skjegg ;)  Jeg fikk lett orgasme av tungen til venninna mi, men det er vel ikke nødvendigvis slik at alle damer er gode til å gi oralsex til en likekjønnet, bare fordi de er utstyrt på samme måte. Jeg har fått minst like sterke orgasmer av å bli slikket av menn som virkelig kan sakene sine, så dette er nok avhengig av person mer enn av kjønn!

Og nei, jeg angrer ikke på jentesexen jeg hadde. Gjør det gjerne igjen hvis anledningen byr seg ;) 

Anonymkode: cf6c7...c26

AnonymBruker
Skrevet

Det var tamt og kleint, og en stor skuffelse. Egentlig visste jeg på forhånd at realitetene aldri lever opp til fantasiene i seksualitetens verden, så jeg kan vel ikke si at jeg angrer.

Anonymkode: 3b1f0...6a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det var tamt og kleint, og en stor skuffelse. Egentlig visste jeg på forhånd at realitetene aldri lever opp til fantasiene i seksualitetens verden, så jeg kan vel ikke si at jeg angrer.

Det er nettop dette jeg også er redd vil skje om jeg prøver det ut 😕 at det blir den der flaue opplevelsen som ødela hele den deilige fantasien..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tvert imot, det er noe av det beste jeg har opplevd. Skulle bare rukket mer av det før jeg havnet i et forpliktende og monogamt forhold. 

Anonymkode: cec34...a0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var på langt nær så bra som med en mann. Angrer ikke, men gidder ikke gjenta det.

Anonymkode: beb2b...89f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan føles det å gå ned på en kvinne, og hvordan føles det å få oralsex av en kvinne? Jeg er ikke lesbisk eller bi, men det er en sånn fantasi jeg har hatt hele tiden, å ha sex med en dame en eller annen gang.

På noen filmer ser det så sykt mye mer sensuelt ut når to kvinner gir oralsex til hverandre, enn hva menn gjør.. De vet liksom hva som føles deilig ut siden de har samme kjønnet selv kanskje.. Det ser hvertfall slik ut. Det ser uansett bare så sykt deilig ut.. Men jeg vet ikke om det kanskje bare bør være med fantasien.. 

Hvordan var det for dere kvinner som har hatt sex med en kvinne for å prøve det ut? Føltes det rart ut? Angrer du?

Du vil angre om du IKKE prøver....selv prøvde jeg med en barndomsvenninne....vi var veldig ung....men koser meg hver gang jeg tenker tilbake på det 🙂 

Anonymkode: c0f4b...84e

AnonymBruker
Skrevet

Tror det skal mye til å angre på noe slikt da. Da må stemningen være veldig klein i så fall 😅

Jeg har prøvd, og det var topp! Men jeg var med et par da, så det ble litt av begge deler. Jeg gav henne oralsex, og likte det faktisk mye bedre enn å gi menn oralsex. Jeg er hetero, men har aldri vært noen stor fan av å suge kuk... Å slikke henne var fint, jeg slapp å ha et stort kjønnsorgan inni munnen, kunne leke rundt med tunga og forsøkte og finne ut hva hun likte basert på hva jeg selv liker. Og veldig deilig at hun gav uttrykk for å nyte det også. 

Anonymkode: 7e963...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er nettop dette jeg også er redd vil skje om jeg prøver det ut 😕 at det blir den der flaue opplevelsen som ødela hele den deilige fantasien..

Ja, for meg var det skuffende, og har vel inntrykk av at mange av dem som prøver det opplever det på samme måte. Fantasien og nysgjerrigheten skapes nok mye av sexindustrien og sensasjonspressen, og det er Ikke noe jeg vil anbefale hvis du ikke allerede har prøvd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei, tvert imot, det er noe av det beste jeg har opplevd. Skulle bare rukket mer av det før jeg havnet i et forpliktende og monogamt forhold. 

Anonymkode: cec34...a0f

Er det uaktuelt for din man at du får ha litt med damer inn i mellom? Vi fleste menn som er såpass sikkre på oss selv synest det er uproblematiskt at våre kvinner får kose seg med andre kvinner. Kvinner som deg er vår drømm - og ikke minst hvis vi får være med eller i det minste få høre om det i etterkant ❤️

Anonymkode: d06b3...649

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det uaktuelt for din man at du får ha litt med damer inn i mellom? Vi fleste menn som er såpass sikkre på oss selv synest det er uproblematiskt at våre kvinner får kose seg med andre kvinner. Kvinner som deg er vår drømm - og ikke minst hvis vi får være med eller i det minste få høre om det i etterkant ❤️

Maken til fjas 🤣🤣🤣🤣😁 

Anonymkode: ca7d9...d2c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du, det der synes dere menn et helt greit helt til det går opp for dere at "din kvinne" har minst like mye, og kanskje mer, utbytte av det som dere selv. Mange mange menn fantaserer om to kvinner i senga. To kvinner i senga FOR DEM. Det er ikke like kult når kvinnene er vel så higen på hverandre, og det til og med kan oppstå følelser mellom dem. Da blir det fort en trussel. 

Hilsen bifil kvinne, som har opplevd en eneste mann som faktisk taklet det, selv når realiteten slo ham i hodet. 😄

Anonymkode: b0fe5...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, angrer ikke. Det var bedre enn med menn. 

Anonymkode: c8c6f...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...