AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Vært sammen med typen i et og et halvt år, og i det siste har det var så turbulent med oss. Vi krangler hver enste dag. Jeg føler meg ikke sett eller hørt. Typen holder på for seg selv,med jobb, mye med venner, og gjør hva enn han vil. Lite tid til å snakke med meg jeg føler Ikke at han bryr seg om meg lenger og jeg lager krangler ut av dette da jeg vil ha svar på om han fortsatt bryr seg om meg. Vi bor heller ikke sammen, så vi ses ikke så ofte. jeg er også veldig usikker og sliter med borderline så tankekjør hele tiden. Jeg blir så sliten av å være usikker. Så sliten av å tvile på forholdt vårt. Sliten av å ikke føle meg prioritert. når jeg sier det er slutt (kan finne på å si det i sinne, men ikke mene det) så bryr han seg ikke. Sier ok og sletter meg overalt. Hva skal jeg gjøre her? Bli og fikse/gå? Anonymkode: 38a74...e7a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Hvorfor bli i et forhold som gjør deg ulykkelig? Anonymkode: 43df6...df0 5 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Du lager kranglene.. Og du velger selv å bli i et forhold som gjør deg ulykkelig. Noe sier meg at du kommer til å ende opp i flere slike forhold erter dette forholdet. Anonymkode: 47a12...6d5 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Dette er jo ikke noe å lure på en gang. Vil han ikke bruke tid med deg idag, vil han ikke om ett år heller. Så dere er vel bare sammen fordi du er redd for å være alene. Men du ER jo alene. Du har det jo bedre uten han. Ett tips: Folk forandrer seg IKKE. Anonymkode: bd00e...6c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Gå - og fikse deg selv. Han gir deg ikke det du trenger. Du gir tomme trusler om brudd, og blir i et mislykket forhold. Ha selvrespekt nok til å finne en som du har det godt med Anonymkode: 32336...63a
Serafina. Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Hvorfor bli i et forhold som gjør deg ulykkelig?. Det er ikke alle forhold som er liv laga. Det høres også ut som du har noen issues det kan være lurt å rydde opp i, gjør du det vil du være bedre rustet til neste forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): ...når jeg sier det er slutt (kan finne på å si det i sinne, men ikke mene det) så bryr han seg ikke. Sier ok og sletter meg overalt. Anonymkode: 38a74...e7a Det hadde jeg også gjort hvis kjæresten sa det var slutt. Anonymkode: 541c7...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 ALLE forhold og ekteskap har nedturer og kriser desv..selv om du bytter menn aldri så mye Anonymkode: 8366e...c8c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #9 Skrevet 4. mai 2022 Du er kronisk hysterisk, usikker, avslutter forholdet, og starter krangler hele tiden. Ikke noe mysterium han ikke gidder bruke mer tid på deg. Anonymkode: 367e7...1e3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #10 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er kronisk hysterisk, usikker, avslutter forholdet, og starter krangler hele tiden. Ikke noe mysterium han ikke gidder bruke mer tid på deg. Anonymkode: 367e7...1e3 Men burde ikke han forstå at det er hans skyld i at hun oppfører seg slik? Anonymkode: 47a12...6d5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #11 Skrevet 4. mai 2022 Du burde avslutte forholdet og konsentrere deg om å jobbe med deg selv, slik at du får det bra og trives i ditt eget liv. SÅ kan du begynne å tenke på et forhold. Anonymkode: 4327f...c5c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #12 Skrevet 4. mai 2022 Han er lei av dramaet ditt, derfor virker han kynisk. Dere er ikke bra for hverandre og passer ikke sammen. Bare gjør det slutt, det er ingenting å lure på engang. Anonymkode: a5dfb...9f8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #13 Skrevet 4. mai 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Men burde ikke han forstå at det er hans skyld i at hun oppfører seg slik? Anonymkode: 47a12...6d5 Det er bare ansvarsfraskrivelse, ikke en objektiv sannhet. Hun blir hverken truet eller fjernstyrt av ham. Anonymkode: 367e7...1e3
Serafina. Skrevet 4. mai 2022 #14 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men burde ikke han forstå at det er hans skyld i at hun oppfører seg slik? Anonymkode: 47a12...6d5 Det er ikke bare en sin skyld, men heller dynamikken mellom de to i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #15 Skrevet 4. mai 2022 Det her er jo ikke liv laga. Bare å avslutte forholdet. Anonymkode: 700e6...e00
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #16 Skrevet 4. mai 2022 Det høres ut som om det beste for dere begge er at dere avslutter forholdet. Så vil jeg anbefale deg å ta tak i borderline med å gå til psykolog og få hjelp slik at du kan leve med det på en bedre måte. Ellers vil neste forhold antagelig bli temmelig likt. Anonymkode: 5dcc1...e07
madmax1100 Skrevet 4. mai 2022 #17 Skrevet 4. mai 2022 Jeg sier det rett ut, forlat han, du er verdt mer enn det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå