Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #1 Del Skrevet 6. november 2005 Ufattelig at det går an å tape så klart og så fortjent mot høyst middelmådige Molde! Hver gang det står noe på spill, faller LSK sammen som et korthus. Er de egentlig verdig til å bære fargene gult og svart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Hvem holder du med da, som er så ufattelig gode og aldri har en og annen nedtur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #3 Del Skrevet 6. november 2005 Hartlepool, Snåsa IL og jentelaget til Odd (Oddrun) Grenland. I tillegg til Start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #4 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Da er kanskje Start et taperlag siden de ikke vant Tippeligaen da? Tenk å tape sånn mot FFK! Er de egentlig verdige å bære fargene gult og svart? Endret 6. november 2005 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #5 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg skjønner jo at det var feil kveld å påpeke slike ting. Men når et av de store kjøpelagene blir uten medalje i tippeligaen og taper mot en middelmådig cupmotstander er det ikke helt unaturlig at man stiller spørsmål. Det gjør man nok også på Romerike, men kanskje først i morgen... Endret 6. november 2005 av Statsmedister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #6 Del Skrevet 6. november 2005 Nei jeg kan skjønne problemstillingen, men makan til idiotisk måte å fremme den på? "Taperlag"? Om vi skal snakke om norske taperlag er strengt tatt ikke Lillestrøm et lag å nevne... Ei heller start. Jeg er utrolig skuffa over dagens resultat. "Nå skal pokalen til Åråsen, vi henter cupen hjem igjen! Nå drar vi seier'n i land, så stå på alle mann, nå lukter det gull! Kanarifugla flyr høyt i år, ja detta blir sesongen vår.. nå drar vi seier'n i land, så stå på alle mann, nå lukter det gull!" Vel.. det ble ikke gull, men vi var nærmere enn mange. Og i det minste fikk ikke Vålerenga slått oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #7 Del Skrevet 6. november 2005 ...og så må jeg jo innrømme at jeg koser meg litt når jeg kan provosere frem litt eder og galle hos KGs mest utagerende supporterunion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #8 Del Skrevet 6. november 2005 Sånn er det å være ekte supporter Jeg holdt meg i det minste for god til å slenge dritt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #9 Del Skrevet 6. november 2005 Hadde nok vært verre hvis det var VIF som nok en gang ble for gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #10 Del Skrevet 6. november 2005 Nok en gang? Såvidt jeg vet har ikke vif slått lillestrøm i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #11 Del Skrevet 6. november 2005 Nok en gang? Såvidt jeg vet har ikke vif slått lillestrøm i år.. ← Nei, jeg glemte jo at seriemesterskap er underordnet enkeltkamper. LSK er altså bedre enn seriemestrene, men betydelig dårligere enn kvaliklaget Molde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #12 Del Skrevet 6. november 2005 Ja om man ser på enkeltkamper så Men har jeg påstått at Lsk er bedre enn Vif all-over? Jo jeg hater de, men de har spilt bedre enn oss denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. november 2005 #13 Del Skrevet 6. november 2005 VIF vant serien fordi alle andre var dårlige. VIF er den dårligste seriemestern vi har hatt på mange tiår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #14 Del Skrevet 6. november 2005 46 poeng er jo rekordlavt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå