Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har virkelig havnet i klypa. Jeg har endelig fått jobb og alt til å klaffe slik at jeg kan dra på jorda rundt reise som jeg har ønsket i mange år. Har planlagt å reise om 3 mnd.

Jeg møtte selvsagt en helt fantastisk gutt midt i all reise planleggingen. Han er fra utlandet og skal reise tilbake til hjemlandet om under 2 mnd. Vi har kjent hverandre i 1 mnd nå. Vært på 4-5 dater. Vi har alltid en samtale gående, og når vi møtes så føles det virkelig som en barndomsforelskelse. Han er veldig beskjeden og han er veldig klumsete både til å kysse og i sengen, men utrolig skjønn. 

Han vet at jeg har planer om å reise og jeg vet at han skal tilbake til hjemlandet snart, men ingen av oss tør å prate om hva som vil skje med oss. Poenget mitt er at dette er en sjanse til å reise jeg virkelig ikke vil miste med mindre han virkelig er noe å satse på. Jeg har ikke tid til å bare ta det rolig og spille disse spillende som alle gjør for tiden i dating.

Har noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Kan jeg bare spørre rett ut om han treffer andre eller hva han er ute etter? Synes det er fryktelig skummelt for jeg er redd for avvisning, men samtidig vil «premien» bli å kunne reise rundt det neste året

Anonymkode: f8c8e...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham direkte, men uansett. Dra! Opplev nå som du kan det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt på tur, og holdt kontakten. Kanskje dere kan møtes underveis noe sted? Og hvis dere fremdeles ønsker et forhold om et år, så ta det da. Det er vel ikke nå eller aldri for kjærligheten?

Anonymkode: 1bf69...1ae

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...