AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hva er deres erfaring med å leie feriebolig av noen som ikke har en eneste anmeldelse på airbnb? Jeg skjønner jo at alle må begynne et sted og at det tar tid å opparbeide seg et godt rykte, men er det for risky? Anonymkode: b4e2f...6ff
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva er deres erfaring med å leie feriebolig av noen som ikke har en eneste anmeldelse på airbnb? Jeg skjønner jo at alle må begynne et sted og at det tar tid å opparbeide seg et godt rykte, men er det for risky? Anonymkode: b4e2f...6ff For risky. Anonymkode: 73182...9fa 1
Stina234 Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Har brukt airbnb flere ganger og det har vært topp. Men har alltid sjekket opp anmeldelser først. Uten anmeldelser hadde jeg ikke leid.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Jeg gjorde det en gang - en utleiebolig i Montenegro som var helt ny på airbnb. Jeg hadde mye kommunikasjon med eieren i forkant, sjekket på google maps/street view osv at den faktisk fantes. Og det gikk helt fint. Men jeg hadde ikke gjort det hvis vi ikke hadde hatt få alternativer (vi var 17 stk som ville bo sammen, da er det ikke en haug å velge mellom). I dag ser jeg at boligen har fått mange gode anmeldelser, det var bare det at den trengte litt tid Anonymkode: 078af...535
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Som personen over sier, er det nylig lagt ut på airbnb så kan det være fordel å sjekke ut og ha dialog med med eieren. Har selv en hytte til utleie, har den utleid cirka 125 dager i året og rundet 200 anmeldelser. Snittet er på 4,97. I starten var det litt mas, haugevis med spørsmål. I dag får vi nesten ingen spørsmål, de sjekker Instagram og Facebook og bare booker. Mye arbeid i starten. Anonymkode: 61440...0dc
reiseglad Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Har oftest valgt superhost, men sitter nå og ser på en nylig utlagt leilighet som ser veldig fin ut - er fristet til å prøve. Er det egentlig mange som har blitt "lurt"?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 reiseglad skrev (3 minutter siden): Har oftest valgt superhost, men sitter nå og ser på en nylig utlagt leilighet som ser veldig fin ut - er fristet til å prøve. Er det egentlig mange som har blitt "lurt"? Jeg ble lurt en gang. Stod jeg hadde egen inngang og eget bad. Det hadde jeg ikke. Måtte også dele badet med verten, hvor jeg så mensentrusene hennes på gulvet. Anonymkode: 73182...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå