AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Jeg er deprimert og har vært det lenge . Mye har gått skeis i livet . Jeg føler på en veldig tomhetsfølelse. Jeg bruker ofte shopping som medisin, og merker at det gir meg en slags rus. Når jeg skal på shopping kan jeg føle meg glad . I dag har jeg nok en gang vært på shopping. Det går mest i interiør nå... Har ikke kreditt kort eller noe, så jeg har råd . Men burde kanskje spart ? men orker ikke drive pensjons sparing,ikke sikkert jeg blir så gammel. Viktig å leve nå, har jeg funnet ut. Orker ikke å sitte å tenke fram i tid. Vil leve i nuet. dumt å spare de pengene, så dør jeg ...og har ingen arvinger heller ... Anonymkode: 64904...69a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Da jeg var deprimert kjøpte jeg bøker for 10 000 kroner, bøker jeg aldri begynte å lese og som jeg endte med å gi bort da depresjonen var over. Kjøpte kun bøkene fordi jeg likte å handle på nett og bøker var lettvint. Anonymkode: 6d500...04a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Jeg har det også sånn. Begynte å kjøpe fond isteden. Fungerer sånn noenlunde. Får jeg skikkelig shoppetrang logger jeg inn i nettbanken og kjøper litt av et som har gjort det godt i det siste. Anonymkode: 19187...979
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Shopping er medisin på samme måte som alkohol er det... Litt kan gå bra, men det er lett å overdrive, og mister man kontroll så går det SKIKKELIG skeis, og alt blir bare mye verre. Anonymkode: 0434d...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå