AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Vanligvis er jeg en nokså selvsikker person som lett prater med alle, men når det gjelder menn jeg liker snur alt seg. Er det noen som har tips til hvordan man kan endre på dette? Er litt betatt av en fyr jeg tidvis tar samme kurs med (via jobb), men han er den eneste jeg ikke tør å gå bort til eller starte en samtale med. Jeg merker at jeg nesten unngår han, for jeg aner ikke hva jeg skulle sagt til han, og tror ikke jeg hadde klart å oppføre meg naturlig dersom jeg skulle prøvd å starte en samtale. Det irriterer meg at jeg er slik da jeg vet at jeg lett kunne snakket med noen andre, og jeg tror jeg mister muligheter til å møte noen ved å ha det slik. Anonymkode: 3c5af...f7e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Noen ganger er det enklere hvis det er flere der, til å drive en samtale. Sitter dere i grupper noen gang, på kurset, lunsj, kaffe? Da kanskje du slapper av med å være i nærheten av ham, etterhvert. Anonymkode: 9a015...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå